יש שם 3 סוגים, אני הרכבתי את הסוג הראשון (עד 12 אמפר, מספיק לדיוולט).
למיטב זכרוני, האפס מהמפסק מחובר ל c ולמנוע במקביל, הפאזה מהמפסק הולכת ל a במקום למנוע והפאזה של המנוע מחוברת ל b. (המפסק של המסור מנתק פאזה ואפס)
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
