שלום
כשמשתמשים במנגנון דחף פתח [דלת שנפתחת בטאץ' ללא ידית]
אם איזה ציר מומלץ להשתמש עם קפיץ בלי קפיץ? טריקה שקטה?
או שלא משנה והכל טוב
תודה מראש
ציר לדחף פתח
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
ציר לדחף פתחשלום
כשמשתמשים במנגנון דחף פתח [דלת שנפתחת בטאץ' ללא ידית] אם איזה ציר מומלץ להשתמש עם קפיץ בלי קפיץ? טריקה שקטה? או שלא משנה והכל טוב תודה מראש
Re: ציר לדחף פתחהתקן של בלום לטיפ און זה ציר בלי קפיץ
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־8 אורחים | |||||