חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבה
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבהמלטשת אקסצטנרית אכן יקח הרבה זמן אבל מלטשת סרט זה עניין של שניות (אחרי חיתוך גס עם ג'יגסו)
Re: חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבהשלום כולם,
לאחרונה התייעצתי לגבי חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבה. ובכן, הימרתי על האפשרות של ג'יגסו וליטוש במלטשת אקסצנטרית - ויצא מעל ומעבר לציפיות. ראו תמונות. החיתוך היה קל, ישר, ונקי, ועבודת המלטשת גם היתה קלה. אני לא מספיק מבין בזה, אבל אולי זה קשור לעובדה שמדובר במשטח אלון חדש שלא התיישן עדיין? כי אחר כך עבדתי עם הג'יגסו על משטח אלון ישן שיש לי, באותו עובי, וזה כבר היה הרבה יותר קשה ויצא עקום. עבדתי עם מסורית T144 של בוש (clean cut). בהודעה נפרדת אתייעץ לגבי מגירות.
Re: חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבהיצא יפה מאוד, משטח מדהים.
Re: חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבהעבודה יפה!
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־4 אורחים | |||||