חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבה

הודעהעל ידי הרואה » 24 פברואר 2025, 19:13

מלטשת אקסצטנרית אכן יקח הרבה זמן אבל מלטשת סרט זה עניין של שניות (אחרי חיתוך גס עם ג'יגסו)
הרואה
סופר משתמש
 
הודעות: 1038
הצטרף: 27 אוקטובר 2015, 14:54
מיקום: כוכב יעקב - מועצה אזורית בנימין

Re: חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבה

הודעהעל ידי ישראלק » 03 מרץ 2025, 19:10

שלום כולם,

לאחרונה התייעצתי לגבי חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבה. ובכן, הימרתי על האפשרות של ג'יגסו וליטוש במלטשת אקסצנטרית - ויצא מעל ומעבר לציפיות. ראו תמונות.
החיתוך היה קל, ישר, ונקי, ועבודת המלטשת גם היתה קלה. אני לא מספיק מבין בזה, אבל אולי זה קשור לעובדה שמדובר במשטח אלון חדש שלא התיישן עדיין?
כי אחר כך עבדתי עם הג'יגסו על משטח אלון ישן שיש לי, באותו עובי, וזה כבר היה הרבה יותר קשה ויצא עקום.
עבדתי עם מסורית T144 של בוש (clean cut).

בהודעה נפרדת אתייעץ לגבי מגירות.
קבצים מצורפים
תמונה של WhatsApp‏ 2025-03-03 בשעה 17.56.27_0e11a045.jpg
ישראלק
 
הודעות: 12
הצטרף: 30 מאי 2021, 11:30

Re: חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבה

הודעהעל ידי אמיר ח. » 03 מרץ 2025, 22:13

יצא יפה מאוד, משטח מדהים.
אמיר ח.
סופר משתמש
 
הודעות: 595
הצטרף: 01 אוגוסט 2017, 18:25

Re: חיתוך פינה מעוגלת בעץ אלון עבה

הודעהעל ידי Edi » 05 מרץ 2025, 09:27

עבודה יפה!
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־4 אורחים