(בהמשך לשרשור לגבי חיתוך פינה מעוגלת למשטח אלון)
אני בונה אי למטבח. כפי שרואים בתמונה, בניתי ליד המדיח ארון. רוחב 40 ס"מ כולל דפנות (בירץ' גלוי 18 מ"מ). זה צר, כי אלה אילוצי הבית. עומק 60 ס"מ כולל דופן אחורית.
אני חושב להפוך את הארון ליחידת מגירות.
מעולם לא בניתי מגירות. חושב לקנות מסילות דופן מתכת, טריקה שקטה, של דומיסיל. כך שצריך רק להוסיף תחתית, גב, וחזית, ולהתקין.
אשמח לעצות מבעלי הניסיון, האם זה באמת פשוט כמו שזה נשמע או שמצפות לי הפתעות?
או המלצות לשיטות אחרות?
(השתרבב לתמונה גם שרפרף גבוה שבניתי פעם...)
תודה רבה.
