על ידי rondadon » 10 מאי 2024, 23:41
חוץ מעמידות בלחות, mdf ירוק גם דחוס יותר (וכתוצאה מזה כבד יותר), אז הברגות מחזיקות טוב יותר (אם כי אני עדין בעד אינסרטים מפלסטיק בחומר הזה, אצלי השתמשתי בצירים עם אינסרטים מפלסטיק, נקראים לרוב "צירי שתילה").
לגבי הקנט, תלוי מה המראה שתרצה.
אם תקנה mdf מצופה פורמייקה, אז קנט בצבע תואם יהיה הכי טוב ומתאים.
אם mdf מצופה פורניר, אז קנט פורניר תואם.
אם mdf גלוי או מצופה נייר לצביעה (מכונה "יצוק" במקום שקניתי ממנו), אז יש כל מיני דרכים "לאטום" את הקנטים כדי שהגימור של הצבע יצא טוב. מכיוון שמדובר בדלת אחת, ואני מניח שאין לך גליל קנט פורניר, אז פשוט דבק נגרים מהול במים ביחס של בערך 1-1, למרוח אותו עם מברשת על הקנט, לאחר ייבוש ללטש עם נייר 240-320. אם מרגיש לך מספיק "אטום", אז פשוט לצבוע, אם לא, שכבה נוספת עם ליטוש בסיום.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk