יש לי התלבטויות לגבי ביצוע קדח מקדים:
1. האם בכלל צריך/כדאי? שמעתי טענה שכאשר מדובר באורן (כלומר רך), בכלל לא צריך.
2. הברגים בקוטר 5ממ' (והצואר עוד פחות). במחסן העץ מכרו לי שקען בקוטר 6ממ'. לא שמתי לב באותו רגע, אז לא שאלתי על זה. האם נראה לכם שזו טעות, או שיש ערך להשארת חור גדול יותר לטובת תזוזות/התפשטות של העץ?
ובכלל - אשמח לכל עצה ותובנה לבונה דקים מתחיל
תודה וחג שמח.
