יש למישהו נסיון עם המלטשת הזו של מטאבו ?
Metabo SXE 3125
תודה !!!
בחירת מלטשת Metabo SXE 3125
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
בחירת מלטשת Metabo SXE 3125יש למישהו נסיון עם המלטשת הזו של מטאבו ?
Metabo SXE 3125 תודה !!!
Re: בחירת מלטשת Metabo SXE 3125יש לי אותה והיא ממש סבבה. אני רוב הזמן משתמש בשואב אבק חיצוני (ולא בפילטר שמגיע איתה) כך שאין לי מושג לגבי שימוש בפילטר.
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־11 אורחים | |||||