יפה מאוד. מאוד יפה.
יש לך ידיים טובות.
עיניים טובות.
ועבודות נפלאות.
תמשיך להראות.
שולחן אוכל
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: שולחן אוכליפה מאוד. מאוד יפה.
יש לך ידיים טובות. עיניים טובות. ועבודות נפלאות. תמשיך להראות.
Re: שולחן אוכלתודה עופר,
קניתי את הפלטה מוכנה. רק קיצרתי אותה קצת. יצא לי לעבוד עם שמן טאנג. אני יכול להעיד שהוא נראה מעולה, אבל לוקח לו נצח (אני מדבר על שבועות) להתפלמר. הוא גם יקר מאוד. לגבי העמידות שהוא מציע בהשוואה ללדיקוד - אני לא יודע. לא מבין בכימיה של הדברים האלה. שוב תודה
Re: שולחן אוכלתודה רבה, איציק, הרואה וישראל!
Re: שולחן אוכליפה מאוד !!
אני מניח שאת הפלטה קנית כמו שהיא, אני משתמש בלכה הידרו קליר מט משי.
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־4 אורחים | |||||