חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שולחן אוכל

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: שולחן אוכל

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 06 אוגוסט 2023, 18:34

יפה מאוד. מאוד יפה.
יש לך ידיים טובות.
עיניים טובות.
ועבודות נפלאות.
תמשיך להראות.
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: שולחן אוכל

הודעהעל ידי ניקו » 07 אוגוסט 2023, 10:08

תודה עופר,
קניתי את הפלטה מוכנה. רק קיצרתי אותה קצת.
יצא לי לעבוד עם שמן טאנג. אני יכול להעיד שהוא נראה מעולה, אבל לוקח לו נצח (אני מדבר על שבועות) להתפלמר. הוא גם יקר מאוד. לגבי העמידות שהוא מציע בהשוואה ללדיקוד - אני לא יודע. לא מבין בכימיה של הדברים האלה.
שוב תודה
ניקו
סופר משתמש
 
הודעות: 317
הצטרף: 20 ספטמבר 2018, 20:40

Re: שולחן אוכל

הודעהעל ידי ניקו » 07 אוגוסט 2023, 10:08

תודה רבה, איציק, הרואה וישראל!
ניקו
סופר משתמש
 
הודעות: 317
הצטרף: 20 ספטמבר 2018, 20:40

Re: שולחן אוכל

הודעהעל ידי Ran » 10 אוגוסט 2023, 13:01

יפה מאוד !!
אני מניח שאת הפלטה קנית כמו שהיא,
אני משתמש בלכה הידרו קליר מט משי.
Ran
סופר משתמש
 
הודעות: 964
הצטרף: 06 אוקטובר 2007, 21:48
מיקום: עפולה

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־4 אורחים