מריחת לכה על עץ שציירו עליו בדיו על בסיס מים
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מריחת לכה על עץ שציירו עליו בדיו על בסיס מיםשלום לכולם ! יש ברשותי מקל שאני מתכנן לצייר עליו עם דיו על בסיס מים. בסיום העבודה אני רוצה למרוח לכה על העבודה לשמירת הציור אני לא מבין כלום בנושא שימור רציתי לשאול באיזה לכה עדיף לי להשתמש ואם כדאי למרוח משהו לפני הלכה חשוב לי להגיד שהמקל הולך לשמש אותי בשימוש חיצוני עם תנאי שמש ואבק ואני צריך חומר חזק וטוב אבל בנוסף שלא יהרוס לי את הציור שציירתי
Re: מריחת לכה על עץ שציירו עליו בדיו על בסיס מיםהי, אני לא יודע את התשובה לשאלתך, אבל...
עם כל הכבוד - אני חושב שהשאלה שלך צריכה להיות "הפוכה" כלומר : אני רוצה לצייר ציור צבעוני על עץ, ולצפות אח"כ בלכה. באילו צבעים מומלץ להשתמש, ובאיזו לכה לציפוי כך שישתמר בתנאי-חוץ ואגב, אני הייתי מנסה להשתמש למטרה כזו דווקא בטושים בלתי-מחיקים... בהצלחה, איזי
Re: מריחת לכה על עץ שציירו עליו בדיו על בסיס מיםאני חושב שלאחר הציור אפשר לרסס לכה על בסיס ממיס (לא על בסיס מים)
שנית לפני הכל כדאי לבצע ניסוי על מוט עץ אחר, לצייר לאחר מכן לרסס את הלכה, את הניסוי צריך לעשות כדי לוודא שלא יקרה נזק
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־11 אורחים | |||||