דרושות מברגות
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
דרושות מברגותמי שיש לו מברגה (12 או 18 וולט) שהסוללה ו/או המטען אינם תקינים, והגיע הזמן להיפרד ממנה - אשמח לקבל. איסוף עצמי, עדיף באיזור הקרוב אליי (רעננה). תודה מראש! נא הודיעו לי בטלפון או בווטסאפ 0522-512956.
Re: דרושות מברגות
שלום יאיר יש לי שתי סוללות מקיטה אורגינליות 18V/1.5A לא תקינות המיועדות למיחזור, אם אתה מעוניין אני יכול להביא להוד השרון. איציק
Re: דרושות מברגות
תודה, איציק. אני זקוק למברגות, לא לסוללות.
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־9 אורחים | |||||