חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

למי שמחפש את הכלי הבא

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

למי שמחפש את הכלי הבא

הודעהעל ידי Edi » 18 אפריל 2023, 11:38

https://www.youtube.com/shorts/s_dJhmYuZ8E

רכשתי לפני כמה חודשים כלי כזה של Scheppach ממש כמו שהוא אומר בסרטון איך עבדתי בלעדיו
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

Re: למי שמחפש את הכלי הבא

הודעהעל ידי amirmoshe » 18 אפריל 2023, 13:07

מה המחיר של כלי כזה?

Sent from my SM-S901E using Tapatalk
amirmoshe
סופר משתמש
 
הודעות: 140
הצטרף: 24 פברואר 2019, 10:23

Re: למי שמחפש את הכלי הבא

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 18 אפריל 2023, 14:43

תתחדש.
באמת על פניו נראה כלי מעולה.
אבל לי בסדנה יש מקום.
ויש מקדחת עמוד שהופכת למלטשת עיגולים לכל קוטר שאני צריך.
יש מלטשת סרט שכמעט אינה בשימוש
ויש מלטשת עגולה אנכית שאיתה אני משתמש כל הזמן.
ויש גם מלטשת אקסצנטרית ידנית.
אבל מכשיר אחד שעושה הכל, זה באמת נראה טוב.
אז עכשיו צריך רק לחכות ולשמוע באמת כמה הוא טוב ביחס לעלות, נכון ?
דרך אגב, הוא יקר ?
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: למי שמחפש את הכלי הבא

הודעהעל ידי Edi » 18 אפריל 2023, 15:14

1600 +-
שווה לגמרי
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

Re: למי שמחפש את הכלי הבא

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 18 אפריל 2023, 16:11

תודה על המידע .
באמת סביר עבור כמה פעולות חשובות.
וביחוד השילוב של הנסיעה האופקית והסיבוב האנכי.
התוצאה היא בודאי משהו משהו.
העיקר לעבוד בהנאה ובכיף.
ועוד פעם. תתחדש.
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: למי שמחפש את הכלי הבא

הודעהעל ידי Edi » 19 אפריל 2023, 08:50

המחיר אינו ריאלי למוצר כזה, על אף שאני מצטער שלא רכשתי כזה מזמן, אני חושב שמוצר כזה היה צריך לעלות הרבה פחות, בארה"ב יש מוצרים דומים ב150$.
מה שמוזר שהחברות הגדולות לא נמצאות במוצר הזה בכלל, כל היצרנים של המוצר המשולב (חגורה וגלילים ), משתייכים במקרה הטוב ללבל הבינוני מינוס של היצרנים, אבל שוב זהו כלי שעד שאין לך אותו אתה לא מבין כמה הוא יעיל.
השתמשתי לפניו בגלילים איכותיים לליטוש שמתחברים למקדחת עמוד, זה משהו אחר.
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־16 אורחים