את רוב הצביעה החיצונית עשיתי (יחד עם רעייתי שגם בחרה את הגון ) על ידי רולר, שתיים שלוש שכבות בהתאם. חלק מהמקומות (פינות וכו') צבענו עם מברשת. חשוב מאד לדעת שהצבע שאבי שיק הוא מאד סמיך ומכיוון שכך, נוצרים תוך כדי צביעה סימני משיכה של המברשת וגם רולר פרווה/ספוג משאיר סימנים. הפתרון הוא, לאחר שהצבע מתייבש (די מהר), לשייף מעט עם נייר לטש עדין (320 ומעלה) עד להחלקה של הצבע.
אופציה נוספת היא לדלל את הצבע עם ממש מעט מים שעוזרת למנוע סימני מברשת.
התכנון והשירטוט נעשה באמצעות SketchUp, כלי תיב"ם אדיר שלדעתי כל חובב נגרות חייב שיהיה לו.
