עם סוללה של 1.5AH
שווה את זה??
בעיקר לשימוש ביתי
אימפקט 18V של הונטר 309 ש''ח
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אימפקט 18V של הונטר 309 ש''חעם סוללה של 1.5AH
שווה את זה?? בעיקר לשימוש ביתי
Re: אימפקט 18V של הונטר 309 ש''ח"שווה את זה?" היא שאלה בעייתית, כי אפשר לענות עליה תשובות שונות, בהתאם לפירוש של "זה".
האם זה מחיר נמוך יחסית למוצר הזה? כן. האם זה מחיר כדאי ביחס למתחרים? מחיר סביר. האם כדאי לקנות את המוצר הזה ל"שימושים ביתיים"? לא בטוח. אנמק - לרב השימושים בבית עדיפה מברגה רגילה, שיודעת לקבל כל מקדח ואביזר, אפשר למנן את עוצמת הסגירה שלה בקלות בעזרת הקלאצ' ובכל להימנע משבירת ברגים. היתרון העיקרי של אימפקט הוא במקרים בהם צריך עוצמת הידוק/הברגה גבוהה - מכונאות, בניית דקים/פרגולות וכדומה (וגם מידות קטנות יותר.זה יתרון בשימושים מסוימים).. לכן ממומלץ לבחור מברגה רגילה ככלי ראשון. אם יש כבר מברגה רגילה, וצריך עוצמת הידוק גבוהה, שווה לשקול מברגת אימפקט 12 וולט. הן זולות יותר (למשל מברגה של האנטר עם שתי סוללות עולה 299 ש"ח) וקלות יותר ובדרך כלל מציעות מומנט מספק (סביב 100 ניוטון מטר).
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־4 אורחים | |||||