[quote="rondadon"]ישראל, ב 90 דולר היום בתוספת מע"מ ומשלוח, אתה מגיע לאותו מחיר של הארץ או אפילו עובר אותו, לא משתלם.
אם לא רלוונטי עבורך, אז אמסור לאבי בשמחה.
שבוע טוב
עוד פעם תודה גם על המידע לקניה ברשת.
ואתה יכול למסור את הג'יג בכיף לאבי.
מסילה למשור עגול של קרג
11 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: מסילה למשור עגול של קרג[quote="rondadon"]ישראל, ב 90 דולר היום בתוספת מע"מ ומשלוח, אתה מגיע לאותו מחיר של הארץ או אפילו עובר אותו, לא משתלם.
אם לא רלוונטי עבורך, אז אמסור לאבי בשמחה. שבוע טוב עוד פעם תודה גם על המידע לקניה ברשת. ואתה יכול למסור את הג'יג בכיף לאבי.
11 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־11 אורחים | |||||