חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

פוליאור של טמבור

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

פוליאור של טמבור

הודעהעל ידי יאירכ » 04 מרץ 2023, 21:32

שלום לכולם.
האם למשהו יש נסיון עם צבעי פוליאור של טמבור על בסיס מים?
כמה שכבות נדרשות להשגת תוצאה הגונה?
האם נדרש יישום של לכה לאחריהם?
איפה הצבע ממקום בסקלת העמידות מבחינת השימוש? עמיד לפרק זמן סביר, מתקלך מכל מכה קטנה? איפשהו באמצע?
הגננת של הבת שלי שאלה אותי, ומעולם לא יצא לי להשתמש
תודה!

Sent from my Pixel 5a using Tapatalk
יאירכ
סופר משתמש
 
הודעות: 125
הצטרף: 07 אפריל 2020, 22:49

Re: פוליאור של טמבור

הודעהעל ידי rondadon » 07 מרץ 2023, 09:00

אני משתמש בעיקר בפוליאור על בסיס מים או במקביל שלו אוניאור על בסיס מים של נירלט.

מהניסיון שלי, לכיסוי אטום ללא צבע יסוד, יש צורך ב 3 שכבות לפחות. עם צבע יסוד אפשר אולי להסתפק ב-2, תלוי כמה מדללים בשכבות.

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
rondadon
סופר משתמש
 
הודעות: 441
הצטרף: 26 אפריל 2019, 21:04


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־11 אורחים