שלום לכולם.
האם למשהו יש נסיון עם צבעי פוליאור של טמבור על בסיס מים?
כמה שכבות נדרשות להשגת תוצאה הגונה?
האם נדרש יישום של לכה לאחריהם?
איפה הצבע ממקום בסקלת העמידות מבחינת השימוש? עמיד לפרק זמן סביר, מתקלך מכל מכה קטנה? איפשהו באמצע?
הגננת של הבת שלי שאלה אותי, ומעולם לא יצא לי להשתמש
תודה!
Sent from my Pixel 5a using Tapatalk
