חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מגדל למידה מתקפל

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי avian » 01 מרץ 2023, 14:35

Israelgrn4 כתב:ישראל, עם הכבוד למרב מיכאלי, אני משתמש בצורה המסורתית, של שימוש בזכר יחיד במקרה של התייחסות לאדם אנונימי. אתה רשאי לקרוא לי מיושן או עצלן - לבחירתך.


אני מבקש סליחה. ומבקש לציין כי דברי נכתבו בהומור. ( בצירוף 2 צחקנים)
אם לא צוחקים אז ..... כך אמרו גששנו לפני שנות דור.
רק שתמשיך להיות עצמך.
בלי כל תווית.[/quote]

חלילה, ישראל -התקבל בהומור ונענה בהומור!
avian
סופר משתמש
 
הודעות: 739
הצטרף: 16 נובמבר 2018, 17:48

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי Ran » 01 מרץ 2023, 18:49

יאירכ כתב:רן, יצא יפה מאוד. אני מאוד אוהב שילוב של צבע לבן עם עץ טבעי.
הלוחות הם סנדביץ עם פורמייקה לבנה?
נראה מהתמונות שעשית לסנדביץ עיגול עם ראוטר בקצוות? האם גם יישמת איזשהו גימור על הדפנות החשופות של הסנדביץ?

Sent from my Pixel 5a using Tapatalk

כן שמתי לכה הדרוקליר וכן עשיתי עיגול עם רוטר בקצות
Ran
סופר משתמש
 
הודעות: 964
הצטרף: 06 אוקטובר 2007, 21:48
מיקום: עפולה

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־6 אורחים

cron