Israelgrn4 כתב:ישראל, עם הכבוד למרב מיכאלי, אני משתמש בצורה המסורתית, של שימוש בזכר יחיד במקרה של התייחסות לאדם אנונימי. אתה רשאי לקרוא לי מיושן או עצלן - לבחירתך.
אני מבקש סליחה. ומבקש לציין כי דברי נכתבו בהומור. ( בצירוף 2 צחקנים)
אם לא צוחקים אז ..... כך אמרו גששנו לפני שנות דור.
רק שתמשיך להיות עצמך.
בלי כל תווית.[/quote]
חלילה, ישראל -התקבל בהומור ונענה בהומור!
