חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מחפש ברגים

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מחפש ברגים

הודעהעל ידי Ran » 15 פברואר 2023, 18:04

שלום לכולם אני מחפש ברגים 4*40 ו 4*50
עם צוואר כמו בתמונה
קבצים מצורפים
בורג 1.jpg
בורג.jpg
(43.01 KiB) הורד 31 פעמים
Ran
סופר משתמש
 
הודעות: 964
הצטרף: 06 אוקטובר 2007, 21:48
מיקום: עפולה

Re: מחפש ברגים

הודעהעל ידי avian » 15 פברואר 2023, 18:39

קניתי כאלו לפני שנתיים במחסן עצים בכפר קאסם, אבל נראה לי שיהיה בכל מחסן עצים שמכבד את עצמו, או אפילו חנות ברגים סבירה.
avian
סופר משתמש
 
הודעות: 739
הצטרף: 16 נובמבר 2018, 17:48

Re: מחפש ברגים

הודעהעל ידי יאירכ » 15 פברואר 2023, 20:36

גם בכל חנות אספקה טכנית יהיו כאלה.
אפילו בהום סנטר ואייס וטמבוריות

Sent from my Pixel 5a using Tapatalk
יאירכ
סופר משתמש
 
הודעות: 125
הצטרף: 07 אפריל 2020, 22:49

Re: מחפש ברגים

הודעהעל ידי Ran » 16 פברואר 2023, 22:16

יאירכ כתב:גם בכל חנות אספקה טכנית יהיו כאלה.
אפילו בהום סנטר ואייס וטמבוריות

Sent from my Pixel 5a using Tapatalk

ראשית תודה לכל העונים !
שנית יאירכ הום סנטר זה לא מקום לקנות ברגים כי שם הכל בבליסטר ויקר מאוד !!!
קניתי 200 ברגים בעלות של 16 ש"ח ---- אבל תודה בכל מקרה :D
Ran
סופר משתמש
 
הודעות: 964
הצטרף: 06 אוקטובר 2007, 21:48
מיקום: עפולה

Re: מחפש ברגים

הודעהעל ידי בר נגר » 19 פברואר 2023, 01:07

Ran כתב:קניתי 200 ברגים בעלות של 16 ש"ח ---- אבל תודה בכל מקרה :D

איפה?
בר נגר
משתמש ותיק
 
הודעות: 49
הצטרף: 06 יולי 2017, 20:49

Re: מחפש ברגים

הודעהעל ידי Ran » 22 פברואר 2023, 16:03

בר נגר כתב:
Ran כתב:קניתי 200 ברגים בעלות של 16 ש"ח ---- אבל תודה בכל מקרה :D

איפה?

בעפולה במחסן עצים
Ran
סופר משתמש
 
הודעות: 964
הצטרף: 06 אוקטובר 2007, 21:48
מיקום: עפולה


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־15 אורחים

cron