איך מפרקים מגירה של גראס מהמסילה
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
איך מפרקים מגירה של גראס מהמסילהלבאי הפורום שלום, מעוניין לדעת כיצד מפרקים מגירת מטבח בעלת מסילות של גראס.... תודה
Re: איך מפרקים מגירה של גראס מהמסילהבתשובה לשאלתך, פותחים את המגירה, בתחתית המגירה יש שני מנופים, תסיט כל אחד מהם כלפי חוץ (מנוף ימין לצד ימין מנוף שמאל לצד שמאל) ושלוף את המגירה.
אם יש שאלות אתה מוזמן ליצור קשר בטלפון 0523292250 עמרי
Re: איך מפרקים מגירה של גראס מהמסילהתן לי להניח שמדובר במגירות עם דופן מתכת כפולה.
אם כך, אל תחפש לחצנים, לא תמצא אותם כי אין! זה הרבה יותר פשוט. כמובן לרוקן את המגירה. החזק את החזית בחלקו התחתון, יד אחת או שתיים בהתאם לגודל המגירה, משוך/פתח את המגירה כמעט עד הסוף ואז, בעדינות ובנחישות תן משיכה פתאומית עם תנועה משולבת החוצה וכלפי מעלה, משהו כמו 45 מע'. המגירה תפוסה מאחורה לשני זיזים ומקדימה שתי בליטות שמונעות מן המגירה לצאת החוצה. לכן, הפעולה שתארתי קודם, צריכה להיות קודם כאילו להרים את קידמת המגירה ואז למשוך. להחזרה למקום, למשוך את שתי מוטות המסילה מקסימום החוצא, להניח את המגירה במידה מקסימאלים פנימה עליהם, להניח יד אחת על תחתית המגירה בחלקה האחורי, עם היד השניה להתחיל לדחוף את המגירה. ממש סנטימטרים בודדים לפני הסגירה, לטרוק את המגירה כדי לבצע את נעילתה על כל התפסים. לפתוח עד הסוף ולודא שהמגירה הונחה במקומה כראוי. בהצלחה!
Re: איך מפרקים מגירה של גראס מהמסילהתודה לעומרי ואלכס על התייחסויותיכם , אכן הוצאת המגירה נעשית בטכניקה בה תיארת אלכס..רב תודות...
Re: איך מפרקים מגירה של גראס מהמסילהיש לי מגירות של גראס
ושנים מהם משתחררות מהמסילה כל הזמן אני מחזיר אותם ע''י משיכה של המסילה מלמטה עד לדופן איך אני יחזיר אותם בצורה שזה לא ישתחרר שוב? תודה לכם
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||