תודות לטוני על ההמלצה לעשות מקום איחסון לציוד כלים וכו', מה"דיקטים" שקיבלתי.
ובכן הרמתי את הכפפה, חתכנו, הדבקנו, מיסמרנו, וזה מה שיצא.
מאחר והחומר עצמו כמעט לא עביד, כי יש בו המון חללים, המון דפי חומר מעובי של נייר עד עובי של בריסטול.
החומר עצמו מודבק בצמצום מפליג, והמילוי הוא גיבוב של מכל הבא ליד.
עם החומר הזה ניגשנו לעבוד.
חיתוך ה "לביד" לפרוסות הנדרשות על פי העניין.
יצירת מסגרת למדף מגירות.
רק לאחר יצירת המדף ניתן להוציא מידות למגירות.
חיבור החלקים עם דבק, אבל גם עם מסמור במקומות שניתן למסמר.
יצירת 4 רגליים לנשיאת מדפי המגירות.
יצירת עוד שתי קומות של מדפי מגירות.
ויצירת עוד שתי קומות של מדפי מגירות. סה"כ 6 קומות של מדפים נושאי מגירות.
זו עבודה מתסכלת, סזיפית, אין עובי אחיד לפלטות, אין מישוריות לפלטה, וכל מידה היא המלצה בלבד.
המון פלטות חזית שחוררנו אותן ליצירת "ידית" משיכה, נזרקו לפח, ( לא ניתן לקידוח כי החלל הוא אוויר)
אבל בסופו של דבר עמדנו במשימה.( בכאילו)
