חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קופסאות איחסון

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

קופסאות איחסון

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 01 מאי 2022, 12:24

תודות לטוני על ההמלצה לעשות מקום איחסון לציוד כלים וכו', מה"דיקטים" שקיבלתי.
ובכן הרמתי את הכפפה, חתכנו, הדבקנו, מיסמרנו, וזה מה שיצא.
מאחר והחומר עצמו כמעט לא עביד, כי יש בו המון חללים, המון דפי חומר מעובי של נייר עד עובי של בריסטול.
החומר עצמו מודבק בצמצום מפליג, והמילוי הוא גיבוב של מכל הבא ליד.
עם החומר הזה ניגשנו לעבוד.
חיתוך ה "לביד" לפרוסות הנדרשות על פי העניין.
יצירת מסגרת למדף מגירות.
רק לאחר יצירת המדף ניתן להוציא מידות למגירות.
חיבור החלקים עם דבק, אבל גם עם מסמור במקומות שניתן למסמר.
יצירת 4 רגליים לנשיאת מדפי המגירות.
יצירת עוד שתי קומות של מדפי מגירות.
ויצירת עוד שתי קומות של מדפי מגירות. סה"כ 6 קומות של מדפים נושאי מגירות.
זו עבודה מתסכלת, סזיפית, אין עובי אחיד לפלטות, אין מישוריות לפלטה, וכל מידה היא המלצה בלבד.
המון פלטות חזית שחוררנו אותן ליצירת "ידית" משיכה, נזרקו לפח, ( לא ניתן לקידוח כי החלל הוא אוויר)
אבל בסופו של דבר עמדנו במשימה.( בכאילו)
קבצים מצורפים
1_resize.JPG
2_resize.JPG
3_resize.JPG
4_resize.JPG
5_resize.JPG
6_resize.JPG
7_resize.JPG
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: קופסאות איחסון

הודעהעל ידי itzikdiy » 01 מאי 2022, 12:33

יפה מאוד ישראל.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

Re: קופסאות איחסון

הודעהעל ידי oferyuval » 01 מאי 2022, 14:03

יפה שהצלחת להוציא משהו שימושי מהחומר-פח הזה
oferyuval
סופר משתמש
 
הודעות: 692
הצטרף: 23 יולי 2012, 14:54

Re: קופסאות איחסון

הודעהעל ידי Se7eN » 01 מאי 2022, 14:26

אחלה פרוייקט!
יפה
Se7eN
מנהל פורום
 
הודעות: 1866
הצטרף: 27 דצמבר 2016, 01:50

Re: קופסאות איחסון

הודעהעל ידי טוני » 01 מאי 2022, 14:59

פרויקט יפה מאד.

אני בניתי את ארגז בתמונה ממדפי אורן.
כל החיבורים בדיבלים נסתרים. מתכת יש רק בצירים.
הלקוחה היתה מרוצה (סוס שמקבלים במתנה לא בודקים לו את השיניים.)
כמובן שאם אתבקש לבנות דבר כזה שוב אעשה זאת קצת אחרת.
קבצים מצורפים
20220423_191810.jpg
טוני
סופר משתמש
 
הודעות: 113
הצטרף: 16 ינואר 2021, 19:14

Re: קופסאות איחסון

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 02 מאי 2022, 09:01

[quote="טוני"]פרויקט יפה מאד.

אני בניתי את ארגז בתמונה ממדפי אורן.
כל החיבורים בדיבלים נסתרים. מתכת יש רק בצירים.

קודם לכל, העבודה 10.
כשעובדים עם חומר סביר, התוצאה בהתאם.
כשעובדים עם מיכשור טוב גובר הסיכוי לעבודה טובה.
כשעובדים עם ראש טוב אזי הכל מעולה.
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: קופסאות איחסון

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 02 מאי 2022, 09:28

oferyuval כתב:יפה שהצלחת להוציא משהו שימושי מהחומר-פח הזה


אני עובד עם נערים שהעולם לא האיר להם פנים.
כשאתה לוקח חומר גלם פגום,כמו הלבידים שקיבלתי במתנה, ומשקיע המון. פעם בשמחה, פעם בעצב, פעם בתסכול, המון אכזבות, אבל בהרבה, הרבה נחישות, סבלנות, מפרק, מרכיב, מקלל, ומה לא.
אבל בסוף כשיוצא משהו מכלום, משהו שבסבירות הגבוה ביותר היה נידון לכישלון. משהו נצרב במוח.
וככל שאתה צעיר יותר, וממלא במוחך מגירות עם תובנות טובות, זכרונות טובים, בע"ה, אותן נסיונות יאפשרו לאותו אחד
לראות את העולם דרך משקפיים אחרות.
בגדול, העבודה שלי היא לא הנגרות. הנגרות היא רק פלטפורמה להקנות לצעירים אלו תובנות אחרות.
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: קופסאות איחסון

הודעהעל ידי Edi » 02 מאי 2022, 15:34

יפה מאוד ישראל
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־5 אורחים