חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שנה טובה ומבורכת לכולם

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

שנה טובה ומבורכת לכולם

הודעהעל ידי maamoon » 08 ספטמבר 2007, 17:18

שנה טובה ומבורכת לכולם ולבני משפחתכם
תהנו ותחגגו
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: שנה טובה ומבורכת לכולם

הודעהעל ידי kobi simchi » 09 ספטמבר 2007, 19:24

תודה מאמון.....שתהיה שנת פוריות ויצירה, הגשמת יעדים וחזון אישי....והרבה נסורתתתתתתתתתתתתת........

אכלו ושתו כאילו אין מחר......
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

Re: שנה טובה ומבורכת לכולם .ולך מאמון רמאדאן קארים

הודעהעל ידי maamoon » 09 ספטמבר 2007, 20:56

ולכולם שונאינו לפני אוהבני. שתהייה שנה טובה ופוריה על כולם ומסגסגת ושכול עץ יגיע ליעדו
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: שנה טובה ומבורכת לכולם

הודעהעל ידי bar tal » 09 ספטמבר 2007, 21:02

שנה טובה ורגועה, המון עניין וכיף בנגרות ובכלל
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: שנה טובה ומבורכת לכולם

הודעהעל ידי Alon » 09 ספטמבר 2007, 22:49

שנת אושר ושישוג, שנה של יצירה
Alon
 
הודעות: 14
הצטרף: 17 אוגוסט 2007, 09:55

חובבי הנגרות: שנה טובה טובה

הודעהעל ידי Pini Gold » 10 ספטמבר 2007, 07:58

בריאות ואושר ונחת בבית, בעבודה ובתחביב
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

שנה טובה לחברים ולאורחים

הודעהעל ידי harel » 11 ספטמבר 2007, 12:58

אה, כן.... ולכל בית שראל....
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־13 אורחים

cron