אני בטוח שיש דברים חסרים אני עושה את הדברים האלה בשעות הלילה אחרי עבודה אז סליחה על הטעויות ואני אשמח לתקן
זה במאמרים
[נערך על ידי admin]
לינק למאמר
http://www.nagaroot.com/article/93
כתב חדש : הכנת נעץ לצבע
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
כתב חדש : הכנת נעץ לצבעאני בטוח שיש דברים חסרים אני עושה את הדברים האלה בשעות הלילה אחרי עבודה אז סליחה על הטעויות ואני אשמח לתקן
זה במאמרים [נערך על ידי admin] לינק למאמר http://www.nagaroot.com/article/93
Re: מאמון אין כמוך[ אתה 10. דע לך שהצבע זה 80% מהעבודה ושםבדרך כךך הפישולים הגדולים.
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||