שתהיה שנה טובה לנו ולכל בני ביתנו שתהיה שנה מוצלחת מקודמתה.
שנעשה הרבה עבודות עץ ושיצטרפו הרבה חברים לתחום ולאתר החדש.
שנה טובה.
מדניאל רון
שנה טובה לכולנו.
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
שנה טובה לכולנו.שתהיה שנה טובה לנו ולכל בני ביתנו שתהיה שנה מוצלחת מקודמתה.
שנעשה הרבה עבודות עץ ושיצטרפו הרבה חברים לתחום ולאתר החדש. שנה טובה. מדניאל רון "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־10 אורחים | |||||