אני לא מצליח להעלות תמונה.
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אני לא מצליח להעלות תמונה.אני עושה בדיוק את מה שכתוב לעשות, ואני מקבל תשובה שהתמונה לא עלתה.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.
איפה? ומה בדיוק עשית? אם אפשר גם צילום מסך תודה
Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.פתחתי נושא חדש, בהמשך למטה לחצתי על הוסף קובץ ונפתחה רובליקה נוספת "שם הקובץ", לחצתי על לחצן "עיון", בחרתי את התמונה, לחצתי עליה פעמיים, שם הקובץ הופיע לי בחלון "שם הקובץ".
ירדתי לחלונית שמתחת, כתבתי הסבר, לחצתי על "הוסף קובץ" ואח"כ על "שליחה". קיבלתי הודעה שהקובץ לא עלה. לצערי אני לא יכול לצלם את המסך. תודה. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.משה,
אני לא יודע אם טיפלת בעניין ההעלאת תמונות, אבל כעת ניסיתי שוב, ושוב קיבלתי את התגובה הנ"ל: The Extension is not allowed תודה מראש על טיפולך. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.
מה שם הקובץ (והסיומת שלו)?
Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.
זה מקור הבעיה, שנה בבקשה את הסיומת אצלך במחשב ל JPG תבדוק שהקובץ עדיין מציג לך (אני מקווה שכן) - אם הוא מציג - תעלה אותו ככה - ולא אמורה להיות יותר בעיה אם הוא לא מציג אצלך במחשב, שנה אותו חזרה, וספר לי על זה - אני אוסיף אותו לרשימת הקבצים המורשים (למרות שמעולם לא שמעתי על הסיומת הזו - באיזה עורך תמונה יצרת אותה?). יום טוב משה
Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.אני טעיתי בהקלדה, זה JPG ולא כפי שכתבתי.
בנתיים עשיתי עוד כמה שינויים ועכשיו זה הסתדר. סליחה על ההטרחה ותודה על העזרה. יום נעים. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־12 אורחים | |||||