חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אני לא מצליח להעלות תמונה.

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

אני לא מצליח להעלות תמונה.

הודעהעל ידי Daniel Ron » 04 ספטמבר 2007, 14:19

אני עושה בדיוק את מה שכתוב לעשות, ואני מקבל תשובה שהתמונה לא עלתה.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 04 ספטמבר 2007, 16:20

Daniel Ron כתב:אני עושה בדיוק את מה שכתוב לעשות, ואני מקבל תשובה שהתמונה לא עלתה.

איפה? ומה בדיוק עשית?
אם אפשר גם צילום מסך

תודה
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.

הודעהעל ידי Daniel Ron » 04 ספטמבר 2007, 19:05

פתחתי נושא חדש, בהמשך למטה לחצתי על הוסף קובץ ונפתחה רובליקה נוספת "שם הקובץ", לחצתי על לחצן "עיון", בחרתי את התמונה, לחצתי עליה פעמיים, שם הקובץ הופיע לי בחלון "שם הקובץ".
ירדתי לחלונית שמתחת, כתבתי הסבר, לחצתי על "הוסף קובץ" ואח"כ על "שליחה".
קיבלתי הודעה שהקובץ לא עלה.

לצערי אני לא יכול לצלם את המסך.

תודה.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.

הודעהעל ידי Daniel Ron » 05 ספטמבר 2007, 22:15

משה,
אני לא יודע אם טיפלת בעניין ההעלאת תמונות, אבל כעת ניסיתי שוב, ושוב קיבלתי את התגובה הנ"ל: The Extension is not allowed

תודה מראש על טיפולך.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 05 ספטמבר 2007, 22:40

Daniel Ron כתב:משה,
אני לא יודע אם טיפלת בעניין ההעלאת תמונות, אבל כעת ניסיתי שוב, ושוב קיבלתי את התגובה הנ"ל: The Extension is not allowed

תודה מראש על טיפולך.


מה שם הקובץ (והסיומת שלו)?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.

הודעהעל ידי Daniel Ron » 05 ספטמבר 2007, 23:21

סיומת IPG
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 06 ספטמבר 2007, 07:42

Daniel Ron כתב:סיומת IPG


זה מקור הבעיה, שנה בבקשה את הסיומת אצלך במחשב ל JPG
תבדוק שהקובץ עדיין מציג לך (אני מקווה שכן) - אם הוא מציג - תעלה אותו ככה - ולא אמורה להיות יותר בעיה

אם הוא לא מציג אצלך במחשב, שנה אותו חזרה, וספר לי על זה - אני אוסיף אותו לרשימת הקבצים המורשים (למרות שמעולם לא שמעתי על הסיומת הזו - באיזה עורך תמונה יצרת אותה?).

יום טוב
משה
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: אני לא מצליח להעלות תמונה.

הודעהעל ידי Daniel Ron » 06 ספטמבר 2007, 14:16

אני טעיתי בהקלדה, זה JPG ולא כפי שכתבתי.

בנתיים עשיתי עוד כמה שינויים ועכשיו זה הסתדר.

סליחה על ההטרחה ותודה על העזרה.

יום נעים.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־12 אורחים