חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מחפש פינה בנגריה לעבוד פעמיים בשבוע

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מחפש פינה בנגריה לעבוד פעמיים בשבוע

הודעהעל ידי guri » 06 ספטמבר 2007, 11:04

מחפש פינה בנגריה לעבוד פעמיים בשבוע
guri
 
הודעות: 1
הצטרף: 06 ספטמבר 2007, 10:57

Re: מחפש פינה בנגריה לעבוד פעמיים בשבוע

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 06 ספטמבר 2007, 11:19

guri כתב:מחפש פינה בנגריה לעבוד פעמיים בשבוע

הי גורי, חשוב לציין באיזה איזור בארץ. אחרת תקבל נגריה באילת - בעוד שאתה גר במטולה - לא ממש ישים...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־12 אורחים

cron