חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שלום מאמון!

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

שלום מאמון!

הודעהעל ידי haim b h » 04 ספטמבר 2007, 14:15

שלום מאמון! ראיתי בגלריה (גם בוואלה בזמנו..)את העבודה של הדלתות לבית כנסת יפה מאוד מאוד.. באיזה עץ השתמשתם? ומה העובי ? אני אשמח גם אם תוכל לפרט את תהליך הצביעה מהיסוד כולל סוג הצבע.
תודה מאמון...
haim b h
 
הודעות: 5
הצטרף: 30 אוגוסט 2007, 11:42

זה לא עבודה שלי

הודעהעל ידי maamoon » 04 ספטמבר 2007, 20:28

זה עבודה של אבא שלי הוא הנגר אני הצבעי

הצבע הוא בהתזה והעץ הוא מהגוני

הגמר היה שקוף או מה שנקרא טבעי בלי בוויץ

זה היה שיוף ועיגול פינות עד נייר 120

התזת יסוד פוליטרין עם מזרז חיצוני של חברת INVIBE מאת אפריים צבעים
שיוף קל עם נייר 320
התזת יסוד פעם נוספת ואחר כך שיוף עם נייר 400

ומעל זה לקה גמר 15% ברק
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: זה לא עבודה שלי

הודעהעל ידי haim b h » 05 ספטמבר 2007, 10:27

שילוב מעולה!
תודה על פרטי התשובה.
haim b h
 
הודעות: 5
הצטרף: 30 אוגוסט 2007, 11:42

Re: זה לא עבודה שלי

הודעהעל ידי maamoon » 05 ספטמבר 2007, 17:54

תמיד בשמחה
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־11 אורחים

cron