שלום מאמון! ראיתי בגלריה (גם בוואלה בזמנו..)את העבודה של הדלתות לבית כנסת יפה מאוד מאוד.. באיזה עץ השתמשתם? ומה העובי ? אני אשמח גם אם תוכל לפרט את תהליך הצביעה מהיסוד כולל סוג הצבע.
תודה מאמון...
שלום מאמון!
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שלום מאמון!שלום מאמון! ראיתי בגלריה (גם בוואלה בזמנו..)את העבודה של הדלתות לבית כנסת יפה מאוד מאוד.. באיזה עץ השתמשתם? ומה העובי ? אני אשמח גם אם תוכל לפרט את תהליך הצביעה מהיסוד כולל סוג הצבע.
תודה מאמון...
זה לא עבודה שליזה עבודה של אבא שלי הוא הנגר אני הצבעי
הצבע הוא בהתזה והעץ הוא מהגוני הגמר היה שקוף או מה שנקרא טבעי בלי בוויץ זה היה שיוף ועיגול פינות עד נייר 120 התזת יסוד פוליטרין עם מזרז חיצוני של חברת INVIBE מאת אפריים צבעים שיוף קל עם נייר 320 התזת יסוד פעם נוספת ואחר כך שיוף עם נייר 400 ומעל זה לקה גמר 15% ברק
Re: זה לא עבודה שלישילוב מעולה!
תודה על פרטי התשובה.
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־11 אורחים | |||||