חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מלטשת אקצנטרית AEG

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מלטשת אקצנטרית AEG

הודעהעל ידי dar71 » 22 מאי 2008, 18:58

האם מישהוא מכיר מלטשת של AEG EX 150 440W שישה אינטש'
האם היא ברמה של הבוש והמקיטה המקבילות (לפחות על הנייר היא חזקה יותר) ...
dar71
משתמש ותיק
 
הודעות: 77
הצטרף: 03 ספטמבר 2007, 08:02

Re: מלטשת אקצנטרית AEG

הודעהעל ידי harel » 26 מאי 2008, 23:12

איפה ראית בארץ AEG? ולמה דווקא 6" ולא 5"?
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: מלטשת אקצנטרית AEG

הודעהעל ידי dar71 » 27 מאי 2008, 20:18

ביקרתי אצל היבואן הציג בפני את הדגם הנ"ל נראה ומרגיש לא רע אולם גם לאחר שיטוטים מרובים באינטרנט לא מצאתי התייחסות למכשיר ,מה שהוביל אותי (לאחר התלבטויות לא מעטות) לא לקחת את הסיכון וללכת על משהו יותר קונבנציונאלי (מקיטה,בוש,וכו,)
dar71
משתמש ותיק
 
הודעות: 77
הצטרף: 03 ספטמבר 2007, 08:02

Re: מלטשת אקצנטרית AEG

הודעהעל ידי dar71 » 27 מאי 2008, 20:18

ביקרתי אצל היבואן הציג בפני את הדגם הנ"ל נראה ומרגיש לא רע אולם גם לאחר שיטוטים מרובים באינטרנט לא מצאתי התייחסות למכשיר ,מה שהוביל אותי (לאחר התלבטויות לא מעטות) לא לקחת את הסיכון וללכת על משהו יותר קונבנציונאלי (מקיטה,בוש,וכו,)
dar71
משתמש ותיק
 
הודעות: 77
הצטרף: 03 ספטמבר 2007, 08:02


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־11 אורחים

cron