האם מישהוא מכיר מלטשת של AEG EX 150 440W שישה אינטש'
האם היא ברמה של הבוש והמקיטה המקבילות (לפחות על הנייר היא חזקה יותר) ...
מלטשת אקצנטרית AEG
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מלטשת אקצנטרית AEGהאם מישהוא מכיר מלטשת של AEG EX 150 440W שישה אינטש'
האם היא ברמה של הבוש והמקיטה המקבילות (לפחות על הנייר היא חזקה יותר) ...
Re: מלטשת אקצנטרית AEGאיפה ראית בארץ AEG? ולמה דווקא 6" ולא 5"?
Re: מלטשת אקצנטרית AEGביקרתי אצל היבואן הציג בפני את הדגם הנ"ל נראה ומרגיש לא רע אולם גם לאחר שיטוטים מרובים באינטרנט לא מצאתי התייחסות למכשיר ,מה שהוביל אותי (לאחר התלבטויות לא מעטות) לא לקחת את הסיכון וללכת על משהו יותר קונבנציונאלי (מקיטה,בוש,וכו,)
Re: מלטשת אקצנטרית AEGביקרתי אצל היבואן הציג בפני את הדגם הנ"ל נראה ומרגיש לא רע אולם גם לאחר שיטוטים מרובים באינטרנט לא מצאתי התייחסות למכשיר ,מה שהוביל אותי (לאחר התלבטויות לא מעטות) לא לקחת את הסיכון וללכת על משהו יותר קונבנציונאלי (מקיטה,בוש,וכו,)
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־11 אורחים | |||||