חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חדש חדש

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

חדש חדש

הודעהעל ידי oshoshan » 01 ספטמבר 2007, 23:43

שלום לכולם,
אני חדש חדש לחלוטין בנושא נגרות. רציתי לשאול על ספרות בסיסית בנושא נגרות - מאיפה מתחילים? סוגי עץ? פעולות בסיסיות?
אשמח לקבל המצלות לספרים - עם עדיפות לעותק אלקטרוני.
תודה, עודד
oshoshan
 
הודעות: 1
הצטרף: 01 ספטמבר 2007, 23:39

קישורים חדשים

הודעהעל ידי Yair Feldmann » 02 ספטמבר 2007, 00:02

השאלה היא הזדמנות טובה (משה - לטיפולך) לפתוח מדור "ספרות מקצועית" בלשונית קישורים, שם המידע נשמר ואינו נמוג עם הזמן כמו בפורום, וגם אפשר כל הזמן להוסיף עליו.
בדומה, משה, נא פתח ב"קישורים" מדור של קורסים בנגרות - השאלה הזו חוזרת שוב ושוב.
סמל אישי של המשתמש
Yair Feldmann
סופר משתמש
 
הודעות: 1335
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
מיקום: רעננה

Re: חדש חדש

הודעהעל ידי bar tal » 02 ספטמבר 2007, 16:42

נקרא מאה, ספרים בסייסים ברמה די טובה .כאן:
http://www.moit.gov.il/cmsTamat/mea_sea ... RNODEGUID={2C0BA04C-B47C-4466-94DA-4A0319D7AB14}&category=2

לגבי ספרות אלקטרונית, הרשת מלאה באינספור אתרים , בחלקם יש מאמרים רציניים.
בעברית ברשת, מלבד באתר כאן (וזנבות באתר הקודם בוואלה) כמעט ולא ניתן למצוא
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

הצעה לי אליך

הודעהעל ידי maamoon » 02 ספטמבר 2007, 18:07

לך לנגר שעושה עבודה בימי שישי ותציע לו לעבוד אצלו בחינם , בתמורה אתה תוכל בעתיד לבצע עבודות שלך בחינם
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: הצעה לי אליך

הודעהעל ידי Daniel Ron » 02 ספטמבר 2007, 23:00

מאמון, מנסיון זה לא עובד. גם אני ניסיתי את מזלי בכמה נגריות וזרקו אותי בעדינות.
הם לא רוצים נודניקים כאלה (בחלק מהסיבות אני מבין אותם. ביטוח, אחריות, תביעות, לא חסר).

אני מציע לך מעבר לקריאת חומר, אם אתה מכיר נגר באופן אישי, יש סיכוי שיעזור לך. אם לא, תנסה להעזר בחברים כאן יש סיכוי טוב יותר שתקבל עזרה.

תגיע למפגשים ותתחיל ללמוד.

ב ה צ ל ח ה.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־4 אורחים