חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חיתוך פורמייקה....

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

חיתוך פורמייקה....

הודעהעל ידי kobi simchi » 27 אוגוסט 2007, 15:12

כיצד אני חותך פורמייקה מבלי לפצוע אותה?
לאחר ההדבקה, פיניש עם רוטר?
תודה.
אם אוכל לעשות זאת באמצעים ביתיים אשקול לצפות עם פורמייקה.אני די תקוע.
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

Re: חיתוך פורמייקה....

הודעהעל ידי kobi simchi » 28 אוגוסט 2007, 22:57

אף אחד לא התעסק עם פורמייקה?
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

Re: חיתוך פורמייקה....

הודעהעל ידי iavihay » 28 אוגוסט 2007, 23:41

הי קובי. תשובה בפורום הישן..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: חיתוך פורמייקה....

הודעהעל ידי iavihay » 28 אוגוסט 2007, 23:42

היי קובי. תשובה בפורום הישן..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: חיתוך פורמייקה....

הודעהעל ידי bar tal » 01 ספטמבר 2007, 07:13

בגדול כן, אבל הביט צריך להיות ישר (כזה שמתאים לפורמייקה), וגם חשוב יותר התנועה צריכה להיות חלקה ואחידה , ובנוסף יש כיוון שהוא הנכון (אני לא זוכר איך קובעים זאת - אני הייתי פשוט מנסה - יש כיוון תנועה טוב- והכיוון ההפוך פחות זורם ולעיתים דופק את הפורמייקה
בהצלחה בר
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־8 אורחים