כיצד אני חותך פורמייקה מבלי לפצוע אותה?
לאחר ההדבקה, פיניש עם רוטר?
תודה.
אם אוכל לעשות זאת באמצעים ביתיים אשקול לצפות עם פורמייקה.אני די תקוע.
חיתוך פורמייקה....
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חיתוך פורמייקה....כיצד אני חותך פורמייקה מבלי לפצוע אותה?
לאחר ההדבקה, פיניש עם רוטר? תודה. אם אוכל לעשות זאת באמצעים ביתיים אשקול לצפות עם פורמייקה.אני די תקוע. תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
Re: חיתוך פורמייקה....אף אחד לא התעסק עם פורמייקה?
Re: חיתוך פורמייקה....הי קובי. תשובה בפורום הישן..
Re: חיתוך פורמייקה....היי קובי. תשובה בפורום הישן..
Re: חיתוך פורמייקה....בגדול כן, אבל הביט צריך להיות ישר (כזה שמתאים לפורמייקה), וגם חשוב יותר התנועה צריכה להיות חלקה ואחידה , ובנוסף יש כיוון שהוא הנכון (אני לא זוכר איך קובעים זאת - אני הייתי פשוט מנסה - יש כיוון תנועה טוב- והכיוון ההפוך פחות זורם ולעיתים דופק את הפורמייקה
בהצלחה בר
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־8 אורחים | |||||