מזל טוב לי!
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: מזל טוב לי!לברך פעמיים לא עולה לי, ביחוד כאשר יש לי קשרים עם בעל השמחה. אז משה אני מצטרף לברכות של כולם. תעמיד למכרז בחירת שם לרך הנולד, הנגרים יסייעו.
Re: מזל טוב לי!מזל טוב
Re: מזל טוב לי!מזל טוב מזל טוב, תהנו ממנו ושיהיה בריא וחזק ונגר.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: מזל טוב לי!באיחור אומנם, מזל טוב
יוו איך אני מקנא
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־5 אורחים | |||||