חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חדר הילדים החדש שלנו - תם ונשלם

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

הגזמת יוסי ואתה טועה!!

הודעהעל ידי harel » 24 אוגוסט 2007, 14:38

אני לא מאמין בתאוריית הקונספירציה (הראיה - אני עוד לא הורחקתי מפה :shock: ) למרות מעמדו הרם של הקונספירטור הראשי...
אני כן מאמין שיש פה, כמו גם באתר המקור, אנשים שפשוט לא יודעים לפרגן וכואב להם לאמר מילה טובה או לחילופין ביקורת בונה. זה עניין של אופי לא של הוראה מגבוה.
רוצים שהפורום ישגשג? רוצים שיפרח? היה מי שאמר שחדל קשקשת ולהתחיל להעלות תכנים... נפלא, אבל כשאין תגובות או שהן דלילות זה מה שמונע מחברים בקהילה להעלות עבודות. זו כנראה הסיבה שMAX למשל מעולם לא הראה עבודה שלו והוא לא היחיד (מצלמה יש לו וגם ידע במחשבים).
אגב, שאפו, מהמם נפלא וכד'... לא זו הכוונה שלי לתגובות. זה תורם לאגו אבל לא לידע ויש פה לא מעט שאפשר ללמוד מהם המון, חבל שהם לא אלה שמגיבים בביקורת בונה. מספיק להסתכל במספר הצפיות בשרשור הזה להבין שכל מי שחבר פה נכנס לפחות פעם אחת (אלא אם המספר תגובות לא משקף את האמת) אז לכל אלה לא היה מה לאמר? אין להם דעה? עצוב.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: אודי יקירי. הסיבה לאי פירגון אינה עניין של כאב

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 25 אוגוסט 2007, 23:01

yossi כתב:פשוט ישנה הוראה של מן דהו שלא לפרגן לי או לך.
עכשיו לך תסביר למשה אשל למה אני לא מעלה גלריה לאתר.


אני אשמח אם תסביר לי באופן אישי.
וכמאמר הציטוט המפורסם אני שואל
"מי נתן את ההוראה?" (ולא נוסיף שמדובר ב"עסק ביש" שההוראה גרמה לו :D ) - בפורום זה לא מצנזרים אף אחד שמתעסק בנגרות או בעץ - ואם יש לך תמונות או כל דבר אחר לתרום (ואני יודע שיש לך) אז אתה יותר ממוזמן להעלותם לפה ולפתוח לך גלריה משלך, ולהעלות מאמרים וכל דבר אחר שאפשר במסגרת הפורום (ואם לא קיים - תבקש ואני אשתדל להוסיף) - אני באופן אישי אשמח!.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: חדר הילדים החדש שלנו - תם ונשלם

הודעהעל ידי Dganit » 25 אוגוסט 2007, 23:25

אני חדשה בפורום זה ומאד נהנית מהכל מאז שגיליתי אתכם. חדר הילדים שבנית יצא מקסים , מדהים ומילים הן קטנות לתאר זאת. הילדים שלך נראים מאושרים וזה הכי חשוב ומכיוון שאינני מעורבת ב"מטענים " שאתם סוחבים וכמוני ישנם בודאי עוד אנשים שמבקרים בפורום, חבל שאתם מוציאים תחושות כאלו ואחרות בפורום , בכל אופן לי לוקח זמן להגיב והעבודות שראיתי הן מקסימות , מורידה בפניך את הכובע.
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: חדר הילדים החדש שלנו - תם ונשלם

הודעהעל ידי Daniel Ron » 26 אוגוסט 2007, 20:04

מזה השטויות האלו הנחיות שמנחיות? אפילו ילדים קטנים כבר לא מדברים ככה.

מי שרוצה שיפרגן וזה נהדר, ומי שלא רוצה זה גם נהדר, זכותו של כל אחד להחליט מה הוא עושה ומתי.

אם נרד לכאלה רמות, לא יהיה אתר, לא יהיה פורום, גם לא נעליים.

תכבדו את מי שיש לו מה להגיב וגם את מי שאין לו או לא רוצה להגיב.

בגלל שטויות כאלה חרב בית המקדש (עד לאן הגעתי).

ולעצם העניין, עשית עבודה יפה מאוד ומרשימה מאוד והעיקר שאתה ומשפחתך נהנים ממנה וזה הכי חשוב.

תמשיך לבנות ולייצר והעיקר שתהנה ממה שאתה עושה.

(בקרוב אני יפרסם כאן את התמונות של המיטה שבניתי לביתי, וחסר לך שלא תפרגן).
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

קודם כל

הודעהעל ידי Pini Gold » 27 אוגוסט 2007, 13:40

הכי חשוב בכל העניין זוהי ההנאה שבדבר. מקצועיות תורמת רבות למוצר ולאורך חייו. מאחר שאני יודע כיצד אתה עובד כל מה שנותר לי הוא להתפעל ממעשיך הנאים.
למען השכלת הפורום היה מרתק אילו צורפו תמונות ביצוע בתהליך כפי שיובל עושה לעיתים.
עלה והצלח ידידי
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

עכשיו גיליתי ש???? ???? זה פיני גולד....:):):) תודה.

הודעהעל ידי harel » 27 אוגוסט 2007, 20:08

:lol: .
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־4 אורחים