חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

תודה רבה למי שענה לי

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

תודה רבה למי שענה לי

הודעהעל ידי ori » 24 אוגוסט 2007, 18:05

שוב תודה
אני לא בדיוק מבין איך משתמשים בפורום
קצת זמן ואני הצליח
כתובת של החנות לא ראיתי?
והעם זה על בסיס מיים?
שוב תודה על התגובה המהירה
ori
 
הודעות: 3
הצטרף: 24 אוגוסט 2007, 13:04

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־15 אורחים