לא יודע אם שמתם לב, אבל באחרונה התחבטתי בשאלת העמוד הראשי של האתר, הייתה העדפה ברורה של המשתמשים שהעמוד הראשי יהיה הפורום, אבל הבעיה הייתה שהתוכנה התעקשה לשלוח כל משתמש שלא היה מחובר לעמוד התחבר (עם משתמש וססמא) מה שלדעתי מאוד הפריע למשתמשים חדשים שלא בהכרח רצו להתחיל תהליך הרשמה ללא הבנה של מה יש כאן בכלל. ולכן מדי פעם העמוד חזר למתכונתו הראשונית כשבדקתי כל מיני אפשרויות.
לפני שעה קלה, שופסוף מצאתי את הזבוב הקטן שהפריע למהלך החיים הרצוי, ומעכתי אותו!
אז עכשיו, כל משתמש לא רשום (או כזה שהתנתק מסיבה כלשהי) שיגיע לאתר עכשיו, יגיע ישירות לפורום ללא כל צורך בהתחברות או הרשמות, אם ירצה לשים הודעה, יהיה חייב להרשם אבל זה כבר פשוט למדי וברור שכולם ירצו להרשם - כי זה האתר הכי שווה!
