אבקש עזרתכם בחוות דעת - מציעים לי כאן באמריקה דיסק DADO 8 אינטש במחיר של כמעט 100 דולר פירמה - IRWIN. האם זה מחיר סביר?
אבקש התיחסותכם במהלך 24 השעות הקרובות.
עזרה בדיסק DADO
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עזרה בדיסק DADOאבקש עזרתכם בחוות דעת - מציעים לי כאן באמריקה דיסק DADO 8 אינטש במחיר של כמעט 100 דולר פירמה - IRWIN. האם זה מחיר סביר?
אבקש התיחסותכם במהלך 24 השעות הקרובות.
Re: עזרה בדיסק DADOפיני, אני קניתי ב HARBORFRIEGHT ב 40$, המשור הקודם (Combination Blade)
שקיבלתי מהם מצויין, אבל IRWIN חברה טובה ו 430 ש"ח עדיין טוב יותר מ 1050 ש"ח +מע"מ (מחיר בארץ), אגב, ה BOSCH שלך מקבל DADO ?
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||