אני לא מבין......נוטשים את הפורום בוואלה?
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אני לא מבין......נוטשים את הפורום בוואלה?תיידעו אותי.איבדתי כיוון בנושא זה.
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
Re: אני לא מבין......נוטשים את הפורום בוואלה?כן, אם הבנתי נכון
הכוונה היא שהפעילות כולה תעבור לכאן (וזה יקח זמן - כיון שמשתמשים מזדמנים לא מכירים את האתר החדש עדיין) בר
Re: אני לא מבין......נוטשים את הפורום בוואלה?נראה לי שגם אתה לא כ"כ בטוח.....
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||