חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהעל ידי iavihay » 15 נובמבר 2007, 19:56

ביקרתי היום עם יוסי.ע אצל חרט מתכת בשם "לדרמן" במפרץ חיפה. ניתן להזמין אצלו לוגו אישי המותאם להרכבה על מלחם.(כמו של זיגי..) מחיר הלוגו עם פין (גודל- 2X4 ס"מ) המותאם למלחם הוא 350 ש"ח. (ללא מלחם!) הוא ממליץ על מלחמים של 150-200 וואט. מחירי מלחמים אלו כ-150 ש"ח ועד ל-250 ש"ח.
.( יש לתאם איתו קוטר הפתח של המלחם ) אם יהיו מס חברים המעוניינים בכך. נקבל הנחה..
"לדרמן" רח'חלוצי התעשייה 16, מפרץ חיפה. טל:048724056 048419077 / 048419147
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהעל ידי harel » 15 נובמבר 2007, 20:25

דיברתי עם חבר צורף שעובד עם מכונת CNC. יכול לייצר לנו גם חותמות כאלה פשוטות מפליז בעלות הרבה יותר נמוכה.
שיטת העובדה שלו היא שאת הלוגו מציירים במחשב (לוגו מסובך שמצריך גרפיקאי יעלה בהתאם), המחשב מייצר תבנית משעווה במכונת CNC ולתבנית זו יוצקים פליז או כל מתכת אחרת.

ככל שיותר חברים ירצו - המחיר ירד. אז מי שרוצה מוזמן לשרשר פה יחד עם תמונת הלוגו המבוקש.

בסופ"ש אקפוץ אליו ואברר יותר פרטים.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהעל ידי Pini Gold » 15 נובמבר 2007, 22:31

גם מעניין וגם מעוניין. קחו אותי בחשבון. אני מעדיף לעבוד עם יצרן שכבר עשה מוצר כזה, וגם מוכן לשמוע עם מה הראל חוזר.
אגב מחיר בחו"ל של ראש המלחם (החותמת עצמה בכיתוב אנגלית צחה, ללא המלחם) היא כ 60$ במבצע.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהעל ידי Raviv » 16 נובמבר 2007, 19:47

אני מצטרף לקניה.אשמח לקבל פרטים נוספים.
Raviv
סופר משתמש
 
הודעות: 103
הצטרף: 09 אוקטובר 2007, 19:53

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ (כמו של זיגי..)

הודעהעל ידי Alex Milch » 17 נובמבר 2007, 07:23

ברשותי מלחם כזה כבר 18 שנה (החותם בוצע אצל לדרמן).
קחו בחשבון מכשיר נוסף-זימרסטאט-תחליף לטרמוסטאט.
מין קופסא שמכילה חיבור לחשמל,כפתור וויסות ושקע לחיבור המלחם.
זימרסטאט הוא אמצעי זול בהרבה מטרמוסטאט, לקביעת טמפרטורת הצריבה
(כן,כן,יש בזה צורך), ע"י קוצב זמן-הפעלה/ניתוק של אספקת החשמל למלחם,
ולא ע"י חיישן חום.
ממליץ לקנות מלחם 250 וואט. את החלק המעוקם של ראש ההלחמה מנחושת חותכים ולשארית הישרה מלחימים את החותם עשוי פליז. את כל זה מבצע לדרמן.
את המלחם והזימרסטאט רכשתי בזמנו אצל שז"ר.
שיהיה לכם בכיף-אלכס
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ לא להסתבך!!!!

הודעהעל ידי zigi » 17 נובמבר 2007, 15:57

המלחם שלי ללא זימרסטאט וללא טרמוסטט ,הפעלה פשוטה מחברים את המלחם לחשמל ,בינתיים ניתן לעשות פעולות אחרות. לאחר שהמלחם מתחמם, עורכים ניסוי קל על חתיכת עץ מאותו סוג שרוצים לצרוב, ואז רואים האם הצריבה מלאה או חלקית.ומתייחסים בהתאם לזמן הנדרש לאחר מספר צריבות מקבלים את הנסיון וגם אם צרבת יותר מידי בפעמים הראשונות בעזרת ניר לטש מישרים את העניין ושלום על ישראל.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: מלחם חשמלי עם לוגו אישי לצריבה בעץ לא להסתבך!!!!

הודעהעל ידי Alex Milch » 17 נובמבר 2007, 17:34

רק לקנא בך זיגי! ...וגם שלום על ישראל.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־3 אורחים