נראה מעולה ! אפשר לעיין בתוכנית ?
[email protected]
יצירת השבוע
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: נראה טובתוכנית המושב היא מבוססת על מה שמופיעה ב-
http://www.popularwoodworking.com/proje ... anid=11106 עם כמה שינוים. העמודים הם ב- 22.5 מעלות כאשר במפגש של שני הצדדים נוצר חלל בצורה של U כדי לקבל את הקורה העליונה. מצטער, אין לי תוכנית לזה. בזמנו בניתי TEMPLATE כדי לחתוך את העצים אבל זרקתי. עם יש יתענינות, אצייר אותו עוד פעם.
Re: מקובל עלירק תגיד מתי. יש קפה לכולם.
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־14 אורחים | |||||