חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

יצירת השבוע

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: נראה טוב

הודעהעל ידי Haim » 16 נובמבר 2007, 21:45

נראה מעולה ! אפשר לעיין בתוכנית ?

[email protected]
סמל אישי של המשתמש
Haim
סופר משתמש
 
הודעות: 108
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:45
מיקום: הצפון הרחוק

Re: נראה טוב

הודעהעל ידי ron » 16 נובמבר 2007, 23:19

תוכנית המושב היא מבוססת על מה שמופיעה ב-
http://www.popularwoodworking.com/proje ... anid=11106
עם כמה שינוים.
העמודים הם ב- 22.5 מעלות כאשר במפגש של שני הצדדים נוצר חלל בצורה של U כדי לקבל את הקורה העליונה. מצטער, אין לי תוכנית לזה. בזמנו בניתי TEMPLATE כדי לחתוך את העצים אבל זרקתי. עם יש יתענינות, אצייר אותו עוד פעם.
ron
משתמש ותיק
 
הודעות: 82
הצטרף: 31 אוקטובר 2007, 16:01
מיקום: הוד השרון

Re: מקובל עלי

הודעהעל ידי ron » 16 נובמבר 2007, 23:20

רק תגיד מתי. יש קפה לכולם.
ron
משתמש ותיק
 
הודעות: 82
הצטרף: 31 אוקטובר 2007, 16:01
מיקום: הוד השרון

Re: נראה טוב

הודעהעל ידי Daniel Ron » 17 נובמבר 2007, 14:40

קפוצ'ינו אמרת? אולי את המפגש הבא? :wink: :wink: :wink: :D :D :D
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־14 אורחים

cron