חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מה אפשר לבנות לחבר טוב שנולדה לו בת? (אני חובב מתחיל)

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מה אפשר לבנות לחבר טוב שנולדה לו בת? (אני חובב מתחיל)

הודעהעל ידי lavi.r » 12 נובמבר 2007, 21:17

יש למישהו רעיונות?
כי לקנות מתנה אין לי מושג מה לקנות, וגם לחבר שלי אין מושג
lavi.r
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 20 ספטמבר 2007, 08:48

Re: עריסה מעץ מתנדנדת...

הודעהעל ידי moshik » 12 נובמבר 2007, 21:30

יחסית פשוט לבניה למעט ה"מגלשיים"
אפשר לכופף ויותר תכליתי זה ע"י חיבור עצים וחיתוך עם משור סרט
אני מניח שאם תחפש טוב תמצא גם תוכניות ודוגמאות ברשת.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: מה אפשר לבנות לחבר טוב שנולדה לו בת? (אני חובב מתחיל)

הודעהעל ידי zigi » 12 נובמבר 2007, 21:40

תכנס לגלריה של זיגי, תמונה מס 7 ליד השידה המשוחזרת, יש גלגלת עם ידית ניתן לייצר רק את החלק העגול ולהכניס פנימה כדור פלסטי. כאשר מטלטלים או גוררים את הצעצוע הוא משמיע קולות נעימים. במידה ותרצה הנחיות לביצוע תשוב לכאן ונעזור לך.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: מה אפשר לבנות לחבר טוב שנולדה לו בת?

הודעהעל ידי zigi » 14 נובמבר 2007, 17:38

עוד מוצר קל להכנה, ובאם תצטרך סיוע אל תהסס מלפנות אלי.
קבצים מצורפים
IMG_0606.jpg
גליל למשחק
IMG_0603.jpg
הגליל מזוית אחרת
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: מה אפשר לבנות לחבר טוב שנולדה לו בת?

הודעהעל ידי lavi.r » 15 נובמבר 2007, 21:25

וואלה, נחמד.
מאיפה משיגים את המוטות האלה?
שאלות נוספות אני לא יודע עוד מה לשאול.
אם יש לך איזה הסבר מיוחד על קושי מיוחד אני אשמח.
אם לא אז כשאני אתקל בקושי אני אשאל.
תודה.
lavi.r
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 20 ספטמבר 2007, 08:48

Re: מה אפשר לבנות לחבר טוב שנולדה לו בת? הוראות בצוע

הודעהעל ידי zigi » 15 נובמבר 2007, 23:11

מוטות עגולים ניתן לרכוש בהום סנטר/אייס וכשכמותם או בחנויות תחביב.
הקוטר של המוטות ע"פ מה שתשיג בשוק מ6 מ"מ ועד 10 מ"מ .עדיף קרוב
ל-10 מ"מ
דאג שיהיה לך מקדח עץ בקוטר המוטות שאתה קונה.שני לוחות עץ ,יכול להיות גם סנדוויץ לחתוך עגול בקוטר של סביבות כ-18 ס"מ . לסמן בהיקף של שני העגולים מיקום החורים ושיהיו מקבילים בינהם. את המוטות העגולים תחתוך באורך של כ 25 ס"מ. את הכדור להכניס לפני הדבקת המוטות משני הצדדים. אז קדימה לעבודה ובהצלחה.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

תודה

הודעהעל ידי lavi.r » 16 נובמבר 2007, 08:33

תודה
lavi.r
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 20 ספטמבר 2007, 08:48


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־7 אורחים