חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ניקוי אקדח צבע

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

ניקוי אקדח צבע

הודעהעל ידי elka » 15 נובמבר 2007, 01:36

אני עומד להתיז לכה פוליוריטנית עם מקשה.
כיצד כדאי לנקות את האקדח בסיום?
האם יש צורך לפרק משהו?

תודה
elka
משתמש ותיק
 
הודעות: 26
הצטרף: 23 ספטמבר 2007, 14:12

Re: ניקוי אקדח צבע

הודעהעל ידי maamoon » 15 נובמבר 2007, 19:33

לפרק שישית בירה ולא בסיום אלא במהלך התהליך וזה בגדר המלצה ולא חובה אפשר גם לפני

וברצינות
יש להתיז 3 פעמים טינר מאותו סוג מדלל של החומר שהתזת במקרה של פוליטריני אז טינר לדילול פוליטרין שזה נקרא
9011
או 11
או טינר 21 או טינר 9030
תלוי בחברה ובשם שהם נותנים
להוסיף כ 200 ס"מק למיכל ההתזה ולהתיז עם לחץ אוויר גווה ועם פתיחת הנחיר של החומר עד למקס ולהקטין את המברשת (הרוחב של הביצה של ההתזה) ולהתיז חצי מהכמות לשפוך ולהוסיף עוד 200 סמק לרסס חצי לנער לשפוך ולהוסיף 300 סמק להתיז 100 ולהשאיר את השאר במיכל עד ההתזה הבאה
או שבשלב הזה מתזים את הכול מפרקים את כול החלקים הפריקים וסממים בדלי או דומה וממלאים מעל הכול טינר עד שקיעת הכול בתוך הטינר
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ואורח אחד

cron