אני עומד להתיז לכה פוליוריטנית עם מקשה.
כיצד כדאי לנקות את האקדח בסיום?
האם יש צורך לפרק משהו?
תודה
ניקוי אקדח צבע
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
ניקוי אקדח צבעאני עומד להתיז לכה פוליוריטנית עם מקשה.
כיצד כדאי לנקות את האקדח בסיום? האם יש צורך לפרק משהו? תודה
Re: ניקוי אקדח צבעלפרק שישית בירה ולא בסיום אלא במהלך התהליך וזה בגדר המלצה ולא חובה אפשר גם לפני
וברצינות יש להתיז 3 פעמים טינר מאותו סוג מדלל של החומר שהתזת במקרה של פוליטריני אז טינר לדילול פוליטרין שזה נקרא 9011 או 11 או טינר 21 או טינר 9030 תלוי בחברה ובשם שהם נותנים להוסיף כ 200 ס"מק למיכל ההתזה ולהתיז עם לחץ אוויר גווה ועם פתיחת הנחיר של החומר עד למקס ולהקטין את המברשת (הרוחב של הביצה של ההתזה) ולהתיז חצי מהכמות לשפוך ולהוסיף עוד 200 סמק לרסס חצי לנער לשפוך ולהוסיף 300 סמק להתיז 100 ולהשאיר את השאר במיכל עד ההתזה הבאה או שבשלב הזה מתזים את הכול מפרקים את כול החלקים הפריקים וסממים בדלי או דומה וממלאים מעל הכול טינר עד שקיעת הכול בתוך הטינר
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ואורח אחד | |||||