ישפר מאוד את הממשק אם יוחלף הצבע
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
ישפר מאוד את הממשק אם יוחלף הצבעהגברת הניגודיות
צודק ב100% - עכשיו רק נשאר למצוא מעצב שיעשה את זהאני עובד על זה, אבל כישורי העיצוב שלי מוטלים בספק... אז תנו לי קצת זמן.
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־3 אורחים | |||||