חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קופסאות עם דפנות נטויות

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: קופסאות עם דפנות נטויות

הודעהעל ידי Pini Gold » 21 אוקטובר 2007, 15:57

נראה גם טוב וגם מסיבי.
שאלות:
כיצד התחתית מחוברת?
באיזה זוית הטיה בחרת?
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: קופסאות עם דפנות נטויות

הודעהעל ידי javali » 21 אוקטובר 2007, 16:24

תודה.

התחתית מוחזקת בתוך תעלה. שיפוע הדפנות הוא 1/4 (כ-14 מעלות).
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה

Re: קופסאות עם דפנות נטויות

הודעהעל ידי bar tal » 21 אוקטובר 2007, 23:20

קצת מסיבי, לא - למה מיועד?
יצא יפה בר
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: קופסאות עם דפנות נטויות

הודעהעל ידי javali » 22 אוקטובר 2007, 01:32

הקופסה הזו מיועדת לנסיון - לראות שאני מסוגל לעשות את כל השלבים הדרושים לבנית הקופסה הבאה.

למה זה נראה מסיבי? יכול להיות שחסר קנה מידה בתמונות? הנה תמונה נוספת...
קבצים מצורפים
IMG_1064.jpg
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה

Re: קופסאות עם דפנות נטויות

הודעהעל ידי harel » 22 אוקטובר 2007, 08:02

המפתחות באמת מכניסים לפרופורציה.. הרקע הירוק הטעה. עבודה נהדרת.
אצלי קופסת הדפנות הנטויות קצת גדולה יותר. אחרי צבע לפני ציור. שאסיים אעלה תמונות איכותיות יותר.
קבצים מצורפים
ארגז באטמן.jpg
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: קופסאות עם דפנות נטויות

הודעהעל ידי harel » 22 אוקטובר 2007, 08:05

והתוכנית של הארגז שלי, הגדלתי הכל פי 3 מהמקור.
קבצים מצורפים
ארגז באטמן תוכנית.gif
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: תשובות

הודעהעל ידי aaron burg » 28 אוקטובר 2007, 10:10

האם יש לך טבלת זויות (מיטר) לקופסאות עם יותר מ 8 דפנות?
אם יש, אשמח לקבל.
תודה
אהרון
aaron burg
סופר משתמש
 
הודעות: 203
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 20:12

Re: תשובות

הודעהעל ידי Eliko » 28 אוקטובר 2007, 10:32

לאהרון
אני לא יודע באם זה יעזור לך . אבל תלך לקישור הזה :
http://www.leevalley.com/wood/page.aspx ... at=1,46168

ושם תרד למטה יש שם באותיות קטנות inst לחץ ואולי זה ירחיב את המידע
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־7 אורחים