נראה גם טוב וגם מסיבי.
שאלות:
כיצד התחתית מחוברת?
באיזה זוית הטיה בחרת?
קופסאות עם דפנות נטויות
18 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: קופסאות עם דפנות נטויותנראה גם טוב וגם מסיבי.
שאלות: כיצד התחתית מחוברת? באיזה זוית הטיה בחרת?
Re: קופסאות עם דפנות נטויותתודה.
התחתית מוחזקת בתוך תעלה. שיפוע הדפנות הוא 1/4 (כ-14 מעלות).
Re: קופסאות עם דפנות נטויותקצת מסיבי, לא - למה מיועד?
יצא יפה בר
Re: קופסאות עם דפנות נטויותהקופסה הזו מיועדת לנסיון - לראות שאני מסוגל לעשות את כל השלבים הדרושים לבנית הקופסה הבאה.
למה זה נראה מסיבי? יכול להיות שחסר קנה מידה בתמונות? הנה תמונה נוספת...
Re: קופסאות עם דפנות נטויותהמפתחות באמת מכניסים לפרופורציה.. הרקע הירוק הטעה. עבודה נהדרת.
אצלי קופסת הדפנות הנטויות קצת גדולה יותר. אחרי צבע לפני ציור. שאסיים אעלה תמונות איכותיות יותר.
Re: תשובותהאם יש לך טבלת זויות (מיטר) לקופסאות עם יותר מ 8 דפנות?
אם יש, אשמח לקבל. תודה אהרון
Re: תשובותלאהרון
אני לא יודע באם זה יעזור לך . אבל תלך לקישור הזה : http://www.leevalley.com/wood/page.aspx ... at=1,46168 ושם תרד למטה יש שם באותיות קטנות inst לחץ ואולי זה ירחיב את המידע
18 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־7 אורחים | |||||