1. הנכם מתבקשים להעלות את נושאי התמיכה בפורום המיועד לכך, או ישירות באימייל אלי
[email protected]
או
[email protected]
2. למה לטחון מים? הרי כבר שלחת אלי את הנושא, וכבר כתבתי חזרה שאני מטפל, וגם בעוד פוסט פה בפורום אותו כנ"ל... וגם המשתמש כבר קיבל אליו לתיבה אימייל עם תשובה והסברים ככל שניתן, וגם רוב היום עבדתי לפתור את העניין.
ברור האתר חדש וישנן בעיות בכל מיני מקומות - זה לא סוד ואני מבקש להביא את כולן לידיעתי כדי שאוכל לפתור ולעזור - אבל לא צריך להגזים. אני מנסה לעקוב כמה שניתן כדי שאהיה הכי מעודכן, אבל לשלוח אין סוף הודעות על אותו נושא לא עוזר.... להיפך רק מעיק.
ספציפית הייתה בעיה עם השילוב של שני האתרים (הפורום ואתר התוכן) ויצא שמכיוון שהאתר התוכן מעדכן את הפורום, משתמשים שנרשמו רק דרך הפורום - נדרסו על ידי משתמשים שבאו מאתר התוכן... לא נמחקו הפוסטים אלא רק "השתלטו" עליהם.
מה שעשיתי על מנת לפתור את הבעיה היה בעצם לחסום את היכולת ליצור משתמש עצמאית במערכת הפורום, ולהשאיר את יצירת ועדכון פרטי המשתמש רק באתר התוכן...
אני מודע לזה שיש פה כמה משתמשים שנוצרו רק במערכת הפורום, ואשמח אם מישהו שנתקל בבעיות אחרות/נוספות יפנה אלי...
