חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מיטות

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: מי זה EYAL G אודי התחבר בניק HAREL

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 19 אוגוסט 2007, 17:39

1. הנכם מתבקשים להעלות את נושאי התמיכה בפורום המיועד לכך, או ישירות באימייל אלי
[email protected]
או
[email protected]

2. למה לטחון מים? הרי כבר שלחת אלי את הנושא, וכבר כתבתי חזרה שאני מטפל, וגם בעוד פוסט פה בפורום אותו כנ"ל... וגם המשתמש כבר קיבל אליו לתיבה אימייל עם תשובה והסברים ככל שניתן, וגם רוב היום עבדתי לפתור את העניין.

ברור האתר חדש וישנן בעיות בכל מיני מקומות - זה לא סוד ואני מבקש להביא את כולן לידיעתי כדי שאוכל לפתור ולעזור - אבל לא צריך להגזים. אני מנסה לעקוב כמה שניתן כדי שאהיה הכי מעודכן, אבל לשלוח אין סוף הודעות על אותו נושא לא עוזר.... להיפך רק מעיק.

ספציפית הייתה בעיה עם השילוב של שני האתרים (הפורום ואתר התוכן) ויצא שמכיוון שהאתר התוכן מעדכן את הפורום, משתמשים שנרשמו רק דרך הפורום - נדרסו על ידי משתמשים שבאו מאתר התוכן... לא נמחקו הפוסטים אלא רק "השתלטו" עליהם.
מה שעשיתי על מנת לפתור את הבעיה היה בעצם לחסום את היכולת ליצור משתמש עצמאית במערכת הפורום, ולהשאיר את יצירת ועדכון פרטי המשתמש רק באתר התוכן...

אני מודע לזה שיש פה כמה משתמשים שנוצרו רק במערכת הפורום, ואשמח אם מישהו שנתקל בבעיות אחרות/נוספות יפנה אלי...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מי זה EYAL G אודי התחבר בניק HAREL

הודעהעל ידי harel » 19 אוגוסט 2007, 20:41

משה, ראשית תודה שסידרת את התקלה. שנית איש לא מעוניין לטחון מים... פניתי אליך במייל ובמקביל נכנסתי בשם משתמש של חבר מהמחשב שלי וכתבתי פה שאייל זה לא אני.
אתה ממש לא צריך לכעוס ואין שום כוונה לנג'ס לך (מייל אחד אישי אליך והבהרה פה בשרשור מיד אחרי הצגת עבודות שלך ובהקשר ישיר אליהן - זה לא אינסוף הודעות ידידי). הכי טיבעי שמישהו מעלה עבודות שלו הוא רוצה שישאו את שמו ולא שם של מישהו אחר. זה שבדיעבד התגלה שמדובר בתקלה זה טוב ויפה אבל ברגע שקרתה התקלה ההרגשה שלי היתה מאד לא נעימה.
עלה פה כבר הדיון על ריבוי הפורומים באתר, שאתה מאמין גדול בשיטה. אז לא כולנו רואים זאת כמוך. המקום הכי טיבעי ונורמאלי לעניות דעתי, לציין שהשם שגוי היא בהמשך לאותו שרשור ולא במקום אחר. כך גם נעשה בכל יתר הממשקים שאנו משתמשים בהם ולכך רובנו מורגלים.
מקווה שהובהרתי ושוב תודה על תיקון התקלה.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: מי זה EYAL G אודי התחבר בניק HAREL

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 19 אוגוסט 2007, 21:05

זה בסדר, אם תסתכל בשרשור הספציפי תראה קצת יותר מהודעה בנושא, אבל זה לגיטימי - כמו שכתבת אנשים לא אוהבים להיתקל בתקלה כשהם מנסים לתרום משהו - אני מבין את זה לגמרי. שמח שיכולתי לעזור.

בנושא פורום התמיכה, נראה לי דוקא לא קשור לדיון על ריבוי הפורומים מכיוון שהוא כלל לא קשור לנושא הדיון - הוא לחלוטין טכני, וכשיעלמו בעיות הלידה (בקרוב אצלנו) גם הוא יעלם... אם מישהו מתקשה ולא מרגיש נוח - מי אני שאגיד לו איך לפעול, אני רק כתבתי מה יהיה לי נוח...

שיהיה ערב טוב! 8) ואני אוהב את הסמיילים פה... אם מישהו רוצה לתרום עוד (ולא כאלה שנגנבו מוואלה, אתם מתבקשים לשלוח אלי הצעות בצירוף תמונת הסמיילי או לינק שממנו אפשר להוריד) בכלל אם יש הצעות לשיפורים ושינויים אני פה ומחכה לכם - ראיתם משהו יפה בפורום אחר ואתם רוצים אותו פה - רק תגידו...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: זוית נוספת לטירה

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 19 אוגוסט 2007, 21:10

אחרי שעבדתי על תיקון התקלה שגנבה פה מאודי את הקרדיט ליצירות האומנות האלו - התפניתי סופסוף לראות אותם. מדהים! כל הכבוד על היצירתיות.

שאלה: האם מתחת לטירה אמורה להיכנס עוד מיטה? או שזה מקום למשחק... מה גובה הנישה הזו?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: זוית נוספת לטירה

הודעהעל ידי harel » 19 אוגוסט 2007, 22:07

תודה על הפרגון :oops:
המיטה מכונית מרוץ תהיה מתחת לטירה גובה הנישה 1 מטר ורוחבה 1.20 מטר.
למכונית הורכבו 2 גלגלים כך שאפשר לנייד את המיטה בקלות יחסית ואכן הנישה יכולה לשמש גם למשחקים.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־9 אורחים

cron