חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חידון הפורניר מס' 2!!!!!

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: חידון הפורניר מס' 2!!!!!

הודעהעל ידי Dganit » 24 אוקטובר 2007, 11:51

תודה עידו

בעבר עבדתי עם לבנה וברגע שפסלת את המייפל מכל כיוון אפשרי הלכתי על אפשרות הלבנה.
הפורניר נראה כמו פורניר של שורש , בדקתי אם יש גם פורניר שורש לבנה ומכאן התשובה.

ועוד פעם תודה, מראש מוותרת על הפרס אפשר להעביר אותו לחידון הבא או במידה והוא שימושי למטרה נעלה , אפשר לתרום אותו.
יישר כח על החידונים, זה נחמד , אתגרי ,משעשע ומפעיל את גלגלי המח קצת.
:lol:
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: חידון הפורניר מס' 2!!!!!

הודעהעל ידי Eliko » 24 אוקטובר 2007, 17:20

נדמה לי שדובר על ניסיון אחד :) אבל בכל זאת דגנית כל הכבוד
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: חידון הפורניר מס' 2!!!!!

הודעהעל ידי Dganit » 24 אוקטובר 2007, 17:47

תודה אלי
ולשאלתך, עץ זה עץ וכשאתה עובד איתו בד"כ זוכרים איך הוא נראה. אך כמו כולם בהתחלה גם אני הולכתי שולל וישר חשבתי על המייפל המוכר והטוב.
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: חידון הפורניר מס' 2!!!!!

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 24 אוקטובר 2007, 19:53

Eliko כתב:נדמה לי שדובר על ניסיון אחד :) אבל בכל זאת דגנית כל הכבוד

ההיפך הוא הנכון, כתוב בפירוש שמותר לנחש כמה פעמים שרוצים. פעם הבאה.... :wink:
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: חידון הפורניר מס' 2!!!!!

הודעהעל ידי Dganit » 24 אוקטובר 2007, 20:33

ואני לא הבנתי את אליקו נכון, חשבתי שהוא מדבר על הנסיון שלי עם העץ המסויים הזה ולא על נסיון הניחוש.
תודה לך משה על ה"הגנה" ולך אליקו תודה עוד פעם.
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־7 אורחים