אני לא יודע איך זה קורה / קרה / יקרה , אבל בפועל 2 אנשים משתמשים ביוזר Haim , אני ועוד מישהו .
אז אני לא יודע איך זה קורה , אבל זה קורה .
משתמש כפול - Haim
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
משתמש כפול - Haimאני לא יודע איך זה קורה / קרה / יקרה , אבל בפועל 2 אנשים משתמשים ביוזר Haim , אני ועוד מישהו .
אז אני לא יודע איך זה קורה , אבל זה קורה .
Re: משתמש כפול - Haimמה לעשות - זה התחיל כ-javali ובאיזה שהוא שלב הפך ל-Haim...
Re: משתמש כפול - Haimטוב זה קצת מתחיל להעיק . JAVALI אתה רוצה להחליף ניק או שאני אחליף ?
Re: משתמש כפול - Haimניסיתי לפתוח משתמש חדש - לא עובד. השם והדוא"ל כבר תפוסים.
משה, הצילו, אני רוצה את Javali שלי...
זה בטיפולחברים יקרים,
לא צריך לדאוג, אף אחד לא חדר לחשבון שלכם... זה רק בעיה של התוכנה ואני עובד על פתרון... בשלב ראשון על מנת למנוע מקרים נוספים של הבעיה, ניתקתי את הקשר עם התוכנה השניה (שגורם לבעיות הנ"ל) ומעכשיו משתמשים חדשים יצטרכו להרשם בפורום הזה בנפרד. בנוסף אני אפנה את כל המשתמשים לכאן מראש (יאיר, אתה צריך להיות מרוצה אני גם עובד על להחזיר לכל אחד את האישיות שלו... אבל זה יקח קצת זמן למרות שאני מקווה שיגמר היום כי אשתי צריכה ללדת כל דקה... משה
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־18 אורחים | |||||