אני צריך לצבוע שידה מאורן מה זה גימור אורן מולבן ואיך עושים את זה תודה מראש
שאלתו של שחר אלון בפורום וואלה (טעיתי ועניתי שם... אני מניח שאם הקבועים יפנו את השואלים שם לתשובה שיכתבו כאן - אזי נפח המשתמשים והתוכן והחשיפה יגדל)
להלן התשובה
גימור אורן מולבן
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
גימור אורן מולבןאני צריך לצבוע שידה מאורן מה זה גימור אורן מולבן ואיך עושים את זה תודה מראש
שאלתו של שחר אלון בפורום וואלה (טעיתי ועניתי שם... אני מניח שאם הקבועים יפנו את השואלים שם לתשובה שיכתבו כאן - אזי נפח המשתמשים והתוכן והחשיפה יגדל) להלן התשובה
בלאנשיינגהיי
באמצעות חומרים כימיים: מי חמצן/ פרוקסיד מימני (נמכר בד"כ בריכוז של 30%) זהירות על הידיים/עיניים בכלי זכוכית (לא מתכת/פלסטיק) מוזגים מי החמצן, אליו מוסיפים ביחס של 1:10 אמוניאק (1 מ"ל אמוניאק ל 10 מ"ל מי חמצן)תוך בחישה במוט זכוכית. זהירות משקפי מגן, סינר וכפפות גומי..... לאחר הבחישה מוכן ליישום. מריחה באמצעות מברשת סינטטית (לא שיער בע"ח!!!) וכזו ללא!!! מעטפת מתכת. לאורך הסיבים, ואח"כ לרוחבם, עד שמשטח העץ רווי כולו. היישום צריך לניות מיידי. התערובת מאבדת אפקטיביות תוך 30 דקות את השאריות של התמיסה דלל במים -- הרבה-- ורק אז לשפוך . יבוש 12 שעות במהלכו נוצרות ראקציות והמשטח מולבן. חשוב מאוד - לא ניתן לשייף אח"כ (כי ההלבנה היא לא כל כך עמוקה) אז לבצע רק שהמשטח חלק כבר. אח"כ יסוד - ליטוש וגימור כרצונך ...לכה/מבריק וכו' בהצלחה - על אחריותך בלבד אגב מאמון אני בהלם- זה בכלל התחום שלך...?
והנה השאלה שלי שובזה נקרא BLEACHING
הלבנה אבל זה תהליך של הוסרת הצבע הטבעי של העץ מהעץ, באמצעות חומרים חריפים, איזה חומרים אתה משתמש ומאיפה אתה מסיג אותם? נסיתה את זה על אורן או שאתה מייעץ סתם מקריאה? ואם כן האם יש לך תמונות? כי אני יודע שזה טוב לעצים כהיים בשביל לשטח את ההבדלים בניהם וגם לאחד צבעים. אבל מה עם אורן שבטבעו הוא לבן אני חושב ששיטה יותר קלה היא למרוח צבע שקוף לבן ואז יסוד ולקה וזהוא
עניתי לך בוואלה ושניתלא ניסיתי
אורן הוא צהוב יותר מלבן והשיטה אמורה לעבוד עליו. אני וורטואלי בלבד (עדיין) מסכים איתך שיש שיטות הרבה יותר קלות להגיע -- מבחינת מראה כמעט לתוצאה זהה -- בייץ לבן
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־6 אורחים | |||||