חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהעל ידי yossi » 09 אוקטובר 2007, 21:40

ייקח קצת זמן עד שתגיע למישכנה החדש אבל שווה לחכות
קבצים מצורפים
g1023slw.jpg
מסור גריזלי עם מתקן לראוטר
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

מברוק על הקניה!

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 09 אוקטובר 2007, 22:02

ספר למה בחרת דוקא בדגם הזה, וקצת שיקולים בבחירת מסור שולחן בכלל.
אולי קישור למפרט הטכני וכמה אתה חושב שהעלות תגיע ל...

ושוב מזל טוב, מקווה מאוד שישרת אותך נאמנה!
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהעל ידי harel » 10 אוקטובר 2007, 00:25

מזל טוב יוסף, מבטיח להגיע בהקדם לפנות את הרקסון ולהכין את הקרקע למישכנה החדש של כלתך הצעירה והמבטיחה. :D
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהעל ידי Eliko » 10 אוקטובר 2007, 08:40

מברוק
שיהיה בשעה טובה
נראה חבל"ז
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

בשעה טובה

הודעהעל ידי Pini Gold » 10 אוקטובר 2007, 08:50

עכשיו סבלנות ומאחל לך שעד סוף השנה המשור כבר יותקן אצלך.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהעל ידי bar tal » 10 אוקטובר 2007, 19:16

מזל טוב
בקרוב...
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהעל ידי Alon » 10 אוקטובר 2007, 20:46

מברוק אחלה משור תהנה ושמור על האצבעות.
ספר קצת איך אתה מביא לארץ? אני מניח שהמשור תוצרת ארה"ב ולכן 110V?
Alon
 
הודעות: 14
הצטרף: 17 אוגוסט 2007, 09:55

Re: היום מגיע לי מזל טוב. שולם המחיר של הכלה

הודעהעל ידי yossi » 10 אוקטובר 2007, 23:06

http://www.grizzly.com/products/g1023slw

זהו הלינק של גריזלי.
המסור הוא 220 וולט כפי שמצויין במיפרט הטכני.
המסור מגיע עם חברת שילוח בשם US ADDRESS
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־9 אורחים

cron