חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אומנות ואמנות בעץ, וכל השאר..

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

אומנות ואמנות בעץ, וכל השאר..

הודעהעל ידי iavihay » 18 אוגוסט 2007, 10:55

"אומנות" היא מקצועיות נטו. ו"אומן" הינו איש מקצוע מעולה בתחומו.. להבדיל מ"אמן" שבו לוקח האיש את עבודתו למקומות אחרים.. לרעיונות שונים, מוזרים, נפלאים וכ"ו..אמן לאו דווקא מחפש את הסימטריות בעבודתו..או את ההיגיון, או את מה שמקובל..והתוצר הינו פרי רוחו ועל פי יד הדמיון הטובה עליו..
בניגוד ליוסי ידידי, אני חושב שאומנות היא לא רק עבודה בעץ.. גם נפחות היא סוג של אומנות. גם בה יש הרבה מה ללמוד. ולהתמקצע, כמו בכל מקצוע.. ולהיות אומן זו תולדה של שנות נסיון, צבירת ידע וכישרון טבעי, חוש אסתטי וטעם, והבנת עקרונות החומר המעובד, חוזקו. עמידותו, תגובותיו ועוד..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־4 אורחים

cron