חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

TRIMMER של מקיטה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

TRIMMER של מקיטה

הודעהעל ידי Haim » 06 אוקטובר 2007, 17:43

יש לי אפשרות לרכוש מכשיר כזה עם סט ביטים .

1. מישהו יודע כמה עולה מכשיר כזה חדש ? (מקיטה)

2. יש למישהו רעיונות לפרוייקטים עבור המכשיר הזה ? מה ניתן לעשות איתו ? האם הוא משמש כראוטר קטן ?

חיים
סמל אישי של המשתמש
Haim
סופר משתמש
 
הודעות: 108
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:45
מיקום: הצפון הרחוק

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־13 אורחים