אני רוצה להיות בקורס נגרות
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אני רוצה להיות בקורס נגרותאני בת 11 ואני רוצה לנסות ללמוד אני גרה ברמת גן ואני יכולה להגיע רק בערך בסביבה הזאת מקסימום תל אביב או גבעתיים תענו לי משהו
Re: אני רוצה להיות בקורס נגרותשלום
אני התחלתי ללמוד נגרות בכיתה ו בבי"ס יסודי בירושלים לפני 35 שנה. הספקתי בגיל הזה לעשות גיטרה מגש פירות ספסל כסא ומספר פטישים. הכל עם כלים ידניים. אני מציע לך להתקשר לירון נאור 054-7655797 הוא גר בבת חפר ובמספר שיעורים הוא יוכל לתת לך את הבסיס שממנו תוכלי להתחיל.
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־12 אורחים | |||||