Just wanted to send best regards from Thailand
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: Just wanted to send best regards from Thailandוואלה, סחתיין, תעשו חיים ,כולם ברחו מהארץ רק אני נשארתי כאן.
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־19 אורחים | |||||