חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שוב נמנע ממני להכנס

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

שוב נמנע ממני להכנס

הודעהעל ידי zigi » 01 אוקטובר 2007, 23:10

משה שלום,
בהמשך לשיחתנו מהערב ולאחר שהכנסתי מחדש את שם המשתמש ואת הסיסמה והמערכת עבדה כנדרש.
לא עשיתי שום דבר במחשב והנה עכשיו כאשר ניסיתי להכנס שוב התופעה חזרה על עצמה, לא יכולתי להכנס ללא הכנסת שם וסיסמה.
ברצוני לציין שאיש לא נגע במחשב בין שני הזמנים.
לטיפולך אודה בתודה ומועדים לשמחה
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: שוב נמנע ממני להכנס

הודעהעל ידי zigi » 01 אוקטובר 2007, 23:53

משה שוב באותו נושא.
יצאת מהפורום ואחאי חמש דקות כאשר ניסיתי להכנס שוב התופעה חזרה על עצמה, והייתי צריך לתת שם וסיסמה. להמשך טיפול אודה
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־12 אורחים